chebbi Posted December 29, 2018 Report Share Posted December 29, 2018 (edited) Name: [RU] Snabbel A Date: 2017-09-21 Hej, skulle vilja bil unbannad. Jag har kollat tillbaka på vad jag har gjort och skäms för det. Jag skulle vilja visa att jag har mognat till både personligen och ingame. Har spelat en del rp på gta så den fronten har förbättras enligt mig. Det jag gjorde. Jag var ett rövhål mot majoriteten av folket på serven samt att jag dödade en från JWK med spike i en fight. Detta ansåg jag vara roligt förr men nu anser jag att detta är omoget, skulle vilja bevisa att jag har mognat till som person. Edited December 29, 2018 by chebbi MrCat, Obbe and chebbi 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted December 29, 2018 Report Share Posted December 29, 2018 @Afriel Har du koll på denna? MrCat 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted December 29, 2018 Report Share Posted December 29, 2018 Hejsan Kurre.. Du kan absolut vara en av de personer som varit den djävligaste här, och av de få sakerna du själv nämner så missar du det väsentliga. Den största anledningen till att jag tänker neka din appeal är alla dessa grova påhopp du gjort mot medlemmar i staff, kanske grövst mot just mig? Jag tror inte att du har något att medföra till servern, och tror inte på att ge dig en ny chans. Men det sagt, är du nekad denna appeal. Med kär hälsning, Affe. Charlie, Öberg and MrCat 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts