Stefan Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 (edited) Name: [BKG] Stefan Offender-Name: [RPG] Silo Date: 2019-01-01 23.00 Which rule(s) were broken: RDM Additional information: Me and Joaguìn Gusmán was driving around and suddenly they start shooting for no reason on me and after a lot of shots they killed me without engage https://plays.tv/video/5c2be48688cbe37d0d/- https://plays.tv/video/5c2be9463b15b6ed4b/123 Edited January 1, 2019 by Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjörövaren Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 (edited) Videon är tagen efter vår engage på er första gängmedlem. Eftersom er kompis inte följde vår engage så har vi automatiskt kos på resten av ert gäng och det är vad som visas i er video. Edited January 1, 2019 by Sjörövaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted January 1, 2019 Author Report Share Posted January 1, 2019 (edited) Men bra att du har video på de, om du bara skickar den här så ska de inte vara några problem Edited January 1, 2019 by Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 Har ni video ifrån erat perspektiv? @Sjörövaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjörövaren Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 Nej det tror jag inte, men frågan är varför dom inte har video på när vi dödar deras första gängmedlem? @Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjörövaren Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 Dom har tagit video på när vi redan är i krig, vi engagade deras första gängmedlem och dödade han, sen har vi automatiskt kos på resten av gänget. Detta har dom ingen video på. @Öberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joaguìn Gusmán Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 är de så svårt att skicka video då om ni har det?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjörövaren Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 @Joaguìn Gusmán Vi har ingen video vad jag vet, men varför tar ni inte video på när vi engagar dig och startar kriget? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Folkesson Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 Då är min fråga vrf ni säger att ni har men nu inte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted January 1, 2019 Author Report Share Posted January 1, 2019 För ni aldrig engaga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjörövaren Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 Ni hade även chansen att åka iväg men ni valde att stanna kvar och fighta, ni väljer att lägga en ban req utan något bevis för att ni förlorade fighten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjörövaren Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 @Adam Folkesson Min kompis sa att han hade video på händelsen men tydligen så hade han inte det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted January 1, 2019 Author Report Share Posted January 1, 2019 vi sköt inte ett skott Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjörövaren Posted January 1, 2019 Report Share Posted January 1, 2019 @Stefan Ni säger även i videon ''låt dom döda oss''. Varför åkte ni tillbaka till fighten om ni inte skulle skjuta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted January 1, 2019 Author Report Share Posted January 1, 2019 sa att vi aldrig sköt ett skott, däremot så tänkte jag göra de, men eftersom jag kan reglerna så valde jag att inte skjuta då jag isåfall hade gjort lika mycket fel som er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted January 1, 2019 Author Report Share Posted January 1, 2019 lämnar detta till admin nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted January 2, 2019 Report Share Posted January 2, 2019 Låser denna pajkastningstråd och ska kolla över bevisen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted January 2, 2019 Report Share Posted January 2, 2019 Dessa videos visar inte väldigt mycket, vad säger att ni inte blev engageade innan? Här ser jag er åka runt och ta skott, planerar att lägga upp er. Vid ett tillfälle säger någon av er -"ska jag låta honom döda mig" varpå den andra svarar "nä skjut bara dom". Låser upp tråden, @Sjörövaren har ni eller har ni inte video?@Stefan har ni en längre version? Dessa två jag taggat får lov att svara här, vill inte ha mer pajkastning och spamm i denna tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjörövaren Posted January 2, 2019 Report Share Posted January 2, 2019 @luckiiee Nej vi har inte video. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted January 2, 2019 Author Report Share Posted January 2, 2019 (edited) Varför behövs längre video? jag kommer från agios och får höra att Joaguìn Gusmán blev skjuten i bilen och att han inte hörde engage, väljer därför att åka till platsen för att ta upp Joaguìn Gusmáns loot men blir då beskjuten, då börjar vi diskutera i TS om vi ska ta fighten för att få loot, eller bara acceptera läget. vi accepterar läget och bestämmer oss för att lämna platsen. Innan jag ska lämna platsen väjer jag att gå in i huset för att heala och när jag efter de ska lämna platsen blir jag dödad, vill därför ha refound på all min gear samt min Prowler som blev chopchopad Edited January 2, 2019 by Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted January 2, 2019 Report Share Posted January 2, 2019 Fast RDM ger inte KOS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted January 2, 2019 Author Report Share Posted January 2, 2019 mycket medveten om de, därför valde vi i BKG att ALDRIG skjuta ett skott mot dom Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted January 3, 2019 Report Share Posted January 3, 2019 Så det är Joaquin gusman som blir skjuten först och inte hör engage? Isf behöver jag video från hans perspektiv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted January 3, 2019 Author Report Share Posted January 3, 2019 Han har ingen video. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted January 3, 2019 Report Share Posted January 3, 2019 Då blir det väldigt svårt för mig att avgöra något här. Kan ni försöka komma till en lösning på egen hand, sätt er i ts och prata med varandra. Återkom med hur det gick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts