Jump to content
Sign in to follow this  
Stefan

Ban request [RPG] Silo

Recommended Posts

Posted (edited)

Name: [BKG] Stefan

Offender-Name: [RPG] Silo

Date:  2019-01-01 23.00

Which rule(s) were broken: RDM 

Additional information: Me and Joaguìn Gusmán was driving around and suddenly they start shooting for no reason on me and after a lot of shots they killed me without engage

https://plays.tv/video/5c2be48688cbe37d0d/-

https://plays.tv/video/5c2be9463b15b6ed4b/123

Edited by Stefan

Posted (edited)

Videon är tagen efter vår engage på er första gängmedlem. Eftersom er kompis inte följde vår engage så har vi automatiskt kos på resten av ert gäng och det är vad som visas i er video.

Edited by Sjörövaren

Posted (edited)

Men bra att du har video på de, om du bara skickar den här så ska de inte vara några problem 

Edited by Stefan

Nej det tror jag inte, men frågan är varför dom inte har video på när vi dödar deras första gängmedlem? @Öberg

Dom har tagit video på när vi redan är i krig, vi engagade deras första gängmedlem och dödade han, sen har vi automatiskt kos på resten av gänget. Detta har dom ingen video på. @Öberg

Ni hade även chansen att åka iväg men ni valde att stanna kvar och fighta, ni väljer att lägga en ban req utan något bevis för att ni förlorade fighten.

@Stefan Ni säger även i videon ''låt dom döda oss''. Varför åkte ni tillbaka till fighten om ni inte skulle skjuta? 

sa att vi aldrig sköt ett skott, däremot så tänkte jag göra de, men eftersom jag kan reglerna så valde jag att inte skjuta då jag isåfall hade gjort lika mycket fel som er 

Låser denna pajkastningstråd och ska kolla över bevisen. 

Dessa videos visar inte väldigt mycket, vad säger att ni inte blev engageade innan? Här ser jag er åka runt och ta skott, planerar att lägga upp er. 
Vid ett tillfälle säger någon av er -"ska jag låta honom döda mig" varpå den andra svarar "nä skjut bara dom".

Låser upp tråden, @Sjörövaren har ni eller har ni inte video?
@Stefan har ni en längre version? 

Dessa två jag taggat får lov att svara här, vill inte ha mer pajkastning och spamm i denna tråd.

Posted (edited)

Varför behövs längre video? jag kommer från agios och får höra att  Joaguìn Gusmán blev skjuten i bilen och att han inte hörde engage, väljer därför att åka till platsen för att ta upp  Joaguìn Gusmáns loot men blir då beskjuten, då börjar vi diskutera i TS om vi ska ta fighten för att få loot, eller bara acceptera läget. vi accepterar läget och bestämmer oss för att lämna platsen. Innan jag ska lämna platsen väjer jag att gå in i huset för att heala och när jag efter de ska lämna platsen blir jag dödad, vill därför ha refound på all min gear samt min Prowler som blev chopchopad

Edited by Stefan

Fast RDM ger inte KOS.

Så det är Joaquin gusman som blir skjuten först och inte hör engage? 

Isf behöver jag video från hans perspektiv. 

Då blir det väldigt svårt för mig att avgöra något här. Kan ni försöka komma till en lösning på egen hand, sätt er i ts och prata med varandra. 

Återkom med hur det gick. 

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.