Jump to content
CvGaming

[Police application] NURMA


Guest Nurma
 Share

Recommended Posts

Meet the minimum age of 18. YES

Understand basic server rules. YES, Ofc.

MUST have a working microphone! YES, High Quality

MUST have a good command of the English language. Yes, Both English & Swedish.

MUST have a decent understanding of how Roleplaying works. Yes, im very experienced with rolplaying servers in ARMA, specially in CVgaming.

 

In-Game Name? : Nurma.

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number) 76561198207947752

Age? : 24

Do you speak both Swedish and English?: YES

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: YES, in Cvgaming. I was an practicant.

If yes, what servers?: Cvgaming

Do you have a working microphone?: 100%

How long have you played on CvGaming?: I have played since first server before tha update.. So around 1-2 years..

Have you been banned before?: Never

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: I rise up my right hand proudly with honor and say YES, i promise.

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: Im not in any gang, im working against criminality and gangs. Yes im ready to avoid any conflicts and act proffessional.

Can you follow orders from a younger person?: Yes, why not.

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) Vara mogen, rättvis mot alla och en ledare.

2) Bra på RPA, att kunna ha gränserna mellan skoj och allvar

3) Erfarenhet i spelet.

4) Bra analytker, löser olika typer av problem snabbt.

5) Väldigt aktiv i spelet.

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?:

Kavala är inte som förr. Det var en väldigt lugn och trevlig stad att bo i. Men nu när kriminaliteten har ökat samt att folk börjar känna sig oroliga

så valde jag att utbilda mig till polis. Nu känner jag mig redo för att klä på mig uniformen och utföra ett 100% helhjärtat arbete för polisstyrkan genom

att erbjuda ett proffsigt arbete.

Briefly describe the various tasks of a police officer?:

Följa lagarna, visar vad som är rätt och fel, får civila människor att känna sig trygga och att alltid finnas på plats på vid rätt tidpunkt.

Describe what YOU expect out of your fellow officers?:

Respekt, bra team arbete, bra kommunikation, att ha roligt.

What is your input on using lethal force?:

Att lösa saker genom att prata är det bästa vägen att ta. Som polis måste man kunna hantera situationer och behålla lugnet.

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:

Mycket erfarenhet, kan skilja mellan det goda och onda, bra sammarbetspartner. Jag vill få alla i kavala att vara i säkerhet och hjälpa polisstyrkan.

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:

Väldigt viktigt för att ha ett unikt sammarbete mellan poliserna. 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):
Nurma, 24år. Uppvuxen i en familj där föräldrarna var poliser själva. Så man kan säga att man är ''uppväxt'' som en polis.

Jag är väldigt noggrann och flexibel, kan lätt hantera flera bollar i luften. Jag är en utmärkt person som gillar att sammarbeta med andra.

Team arbete är min starka sida. Att få vara med polisstyrkan är en dröm efter min utbildning. Det är en ära att kunna få ha på sig polis uniformen

och skydda civila i kavala. Pågrund av dessa kriminalitetet som ökar i staden så har jag valt att sträcka ut en hjälpande hand till polisstyrkan som kommer få väldigt

mycket nytta av mig pga mina erfaranheter och proffesionella arbete som jag kommer att utföra!

 

Tell us a little about yourself!

Jocke heter jag, 24år gammal från Rissne. Jobbar som bilmekaniker i MECA bil. Brukar oftast spela ARMA, Cv gaming och titta på tv serier.. Lever ett enkelt liv :)

 

 

 

AS A RECRUIT, YOU ARE UNDER PROBATION! THE FIRST BIG MESS-UP, IF YOU CANNOT EXPLAIN YOURSELF, YOU'RE GONE!

 

Accepted cops will begin at the lowest rank of cadet and can be promoted by serving well and following the police rules (shown in game on the map menu). Increased rank will open new options and abilities.

 

You must play as a cop until you reach the rank of Officer.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.