[IVN]Oscar Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 (edited) Name: AladiN Offender-Name: [[)] Olsson Date: 2019-02-02 - 21:28 Which rule(s) were broken: Bugglooting Additional information: Olsson dödade mig sen kom han och hans gäng och bugglootade mig. Bevis: Edited February 2, 2019 by [IVN]Oscar Rarre and Sveedberg 1 1 Link to comment
Guest Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 Varför ligger ban reqen på mig? Visste inte att de var mot reglerna att döda någon på kos ön? Link to comment
HedmaN Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 (edited) Edited February 2, 2019 by HedmaN Elnour Isak Adam 1 Link to comment
Guest Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 (edited) Vart är beviset? Du har länkat en video på NÅGON som står och lootar dig, där är inget namn på vem som lootar dig? Sen får du gärna hitta regeln i regelboken, för jag hittar inte den? Edited February 2, 2019 by Guest Link to comment
Öberg Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 2 hours ago, Olsson said: Vart är beviset? Du har länkat en video på NÅGON som står och lootar dig, där är inget namn på vem som lootar dig? Sen får du gärna hitta regeln i regelboken, för jag hittar inte den? Abusing bugs or game mechanics for gain. Det där är väl en bugg om jag inte misstar mig. Link to comment
Guest Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 12 minutes ago, Öberg said: Abusing bugs or game mechanics for gain. Det där är väl en bugg om jag inte misstar mig. En bugg är de la inte ser de mer som en funktion, hur som helst så var det inte jag som lootade oavsätt. Link to comment
Öberg Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 1 minute ago, Olsson said: En bugg är de la inte ser de mer som en funktion, hur som helst så var det inte jag som lootade oavsätt. Jag säger inte att det var du, mer mest att du ville se reglen. Nja, en funktion är det ju inte riktigt då du inte kan springa fram och trycka "I" sen röra dig. Barre and Rarre 1 1 Link to comment
Guest Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 1 minute ago, Öberg said: Jag säger inte att det var du, mer mest att du ville se reglen. Nja, en funktion är det ju inte riktigt då du inte kan springa fram och trycka "I" sen röra dig. De kan du ju visst eller va? När man lootar någon kan man röra sig direkt man behöver inte göra något speciellt? Link to comment
Johanees Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 13 hours ago, Olsson said: När man lootar någon kan man röra sig direkt man behöver inte göra något speciellt Har fan åkt på 2 bans för att röra mig när jag lootar, håller med att det är ren BS. Vad gör det ens för skillnad? Det är inte spelarnas fel att bohemia suger på att göra spel. Det är knappast en bugg. olsson likear sina egna kommentarer lmaoeksde A.Almkvist 1 Link to comment
Unreal Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 29 minutes ago, Johanees said: Det är inte spelarnas fel att bohemia suger på att göra spel. Det är knappast en bugg. Det är så med mening. Johanees 1 Link to comment
Rarre Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 15 hours ago, Öberg said: Jag säger inte att det var du, mer mest att du ville se reglen. Nja, en funktion är det ju inte riktigt då du inte kan springa fram och trycka "I" sen röra dig. Jo det kan man Rarre and Barre 2 Link to comment
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now