Jump to content
CvGaming

Ban-request S.D.S Ying


vonking
 Share

Recommended Posts

Use common sense, and you wont die due to stupidity

När jag spelar så kör jag efter reglerna, och eftersom att ni inte sagt något till oss så trodde jag att ni skulle följa reglerna som som felsta gör och inte skjutit oss...

Hur hade du trott att vi skulle fatta att det var oss du pratade med när vi inte såg någon? Och du sa det från andra våningen, och vi hade sett andra personer där tidigare så det fanns ingen chans att vi skulle kunna veta att det var till oss du sa det till...

Link to comment
Share on other sites

Alltså, 9/10 när jag rånar någon så visar jag inte mig, för det vore lite dumt med risken att bli skjuten på fläcken, så det argumentet håller inte. Bara min åsikt om saken!

Ja, men vi hade ingeaning om att det var oss dom pratade till, vi hade ju sätt personer uppe på byggnaden så vi trodde att det var någon annan dom rånade.

Link to comment
Share on other sites

Om jag får fråga, varför åkte ni ens dit?

Ni visste ju tydligen att något hände/händer där.

Vi hörde och såg folk skjuta när vi åkte förbi första gången, senare efter ca 5 min hade det hela lugnat ner sig så då skulle vi åka dit och råna dom som var kvar.
Link to comment
Share on other sites

Ja, men vi hade ingeaning om att det var oss dom pratade till, vi hade ju sätt personer uppe på byggnaden så vi trodde att det var någon annan dom rånade.

 

Ja ni trodde att nån blev rånade, och just nu erkänner ni att ni stannade kvar ENDAST för att råna oss i byggnaden. Vad annars liksom? Skulle ni gå fram till 4 tungt beväpnade män som sitter o skjuter och säga hej?

 

INGEN på altis life skulle gå fram och visa sig 1m framför dig när du är beväpnad och råna dig, det är idiotiskt och du borde vänja dig vid att bli rånad från ställen du inte ser någon på.

 

Säger någon ta upp händerna, då gör du bäst i att göra det eller kriga, i våra ögon valde ni just att kriga.

 

 

Vad är detta ens för report? Tror ni att ni kan smyga upp bakom ett gang som sitter och skjuter och tro att ni kommer undan med att råna dom? Nej

Vi såg er, vi rånade er, ni valde krig, vi kriga, ni dog. Ta inte varje fight ni förlorar till forumet, det tar upp allas tid och är allmänt irriterande. Välj era fighter bättre och spring inte in i vad som ser ut att vara ett pågående krig utan att ha dödslängtan.

 

Jag är klar med att skriva onödiga noveller på internet för idag, hajdåhajdå.

Link to comment
Share on other sites

Herregud Br0ze.

Ni rånade oss ? Jahaja, i mina ögon sköt ni oss bara ( ni lootade våra kroppar efteråt, då är det inget rån). Då är det en skjutning, inget rån.

Vi tar alltså varje misslyckad fight till forumet..? Nja, detta var första gången iallafall, för mig.

I vilket fall, jag är beredd att släppa det här. Det tråkiga var ju att man förlorade dyr utrustning då jag är ganska pank Ingame.

Link to comment
Share on other sites

Ja ni trodde att nån blev rånade, och just nu erkänner ni att ni stannade kvar ENDAST för att råna oss i byggnaden. Vad annars liksom? Skulle ni gå fram till 4 tungt beväpnade män som sitter o skjuter och säga hej?

 

INGEN på altis life skulle gå fram och visa sig 1m framför dig när du är beväpnad och råna dig, det är idiotiskt och du borde vänja dig vid att bli rånad från ställen du inte ser någon på.

 

Säger någon ta upp händerna, då gör du bäst i att göra det eller kriga, i våra ögon valde ni just att kriga.

 

 

Vad är detta ens för report? Tror ni att ni kan smyga upp bakom ett gang som sitter och skjuter och tro att ni kommer undan med att råna dom? Nej

Vi såg er, vi rånade er, ni valde krig, vi kriga, ni dog. Ta inte varje fight ni förlorar till forumet, det tar upp allas tid och är allmänt irriterande. Välj era fighter bättre och spring inte in i vad som ser ut att vara ett pågående krig utan att ha dödslängtan.

 

Jag är klar med att skriva onödiga noveller på internet för idag, hajdåhajdå.

När vi kommit dit så hör vi någon säga "lägg händerna på huvudet" och vi kollar runt och ser ingen och hör ingen. Alltså så trodde vi att ni rånade någon annan, vi hörde inte ni säga något mer än "lägg händerna på huvudet" alltså så trodde vi att dom ni rånade gjorde som ni sa för att det blev tyst efter det.

Och detta var den första "fighten" som du kallar det, men detta är inte första gången jag lägger upp att jag blir RDMad på forumet! Som Specter också sa jag är beredd på att släppa detta men är ju lite tråkigt att förlora sådan dyr utröstning.

Link to comment
Share on other sites

Dom ser att ni kommer och skriker "UPP MED HÄNDERNA" Då är det ju själv fallet att man ska he upp händerna, och det är inte rdm när ni inte lyder på order, ni hade chansen att dra er ut men istället letar ni skydd i huset. Ni går upp för trappan och ser denna person som dödar er för att ni inte lyder han, Inte RDM någon stans.!!

Link to comment
Share on other sites

Vi hörde och såg folk skjuta när vi åkte förbi första gången, senare efter ca 5 min hade det hela lugnat ner sig så då skulle vi åka dit och råna dom som var kvar.

Ni åkte dit för att råna, ni blev rånade istället.

Vad är problemet?

Ying tycker jag dock kunde sagt era namn så att ni vet att han rånar er och inte någon där inne!

Link to comment
Share on other sites

Hade det varit jag så hade jag inte ens givit er en chans, ni hade varit döda innan ni ens nådde ingången till byggnaden. Varför?

 

Realistiskt och RP sätt hade vi inte fått upp en tag rätt i ansiktet som visar era namn, eftersom vi redan var pinned down av några andra så skulle jag skjutit er på fläcken för att värna mitt eget liv.

 

Man ska inte kunna springa in med vapen i någonting som SER UT att vara en firefight och sedan tro att man inte ska bli dödad pågrund av en regel som inte ens borde gälla i sådana situationer. 

 

Vad ska jag säga, scrollen räddade nästan era liv men ni valde krig så ni fick krig.

Link to comment
Share on other sites

Ive been watching the evidence and read through the thread and i can say there is nothing wrong being done here.

Maybe the selection of the location as its right outside safezone, this will however be fixed in our v.4.0 (extended safezone).

 

Anyhow:

1. if you arrive to a firefight, its clearly a firefight. bullets will be flying

2. If someone tries to robb you via direct and you CAN hear it, then you are a part of that RP Scenario (as its limited range).

3. If you start doing tactical clearing of the building and when you know someone is there (even gave their possition away by asking you to put your hands up) you have engaged in that scenario

 

So this request is Declined

I however want to say that any organized robbing parties setting up just outside kavala will be meet with force. Our new players should have a chance to actually populate the map and dont get clustered into your blocks just oustide safezone.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.