Jump to content
CvGaming

SC William.G, SC Kalle


A. Savage
 Share

Recommended Posts

        Request Information

        Name: [i.S.A] A.SavaGE

        Offender-Name: [sC] William.G, [sC] Kalle

        Date: 2015-03-10 - kl 10-12

        Reason: Jag skulle sälja min sista last med slavar när dom sitter där.

 

Dom säger bara ''landa helin'' dom ger mig inte ett ''ultimatum''

 
  •  When you're about to rob someone, you have to give the victim a choice (If the victim fails to comply only then is lethal action allowed)

 

  • Hittar inte regeln, men dom ger mig inte tillräckligt med tid, dom skjuter bara.

 

 

Edit: Vill gärna ha tillbaka mitt gear som jag förlorade då det var väldigt dyrt.

Jag betalade också 1,5m för att få tillbaka den, 1m till william och 500k till kalle.

 

Edit2: Här är en liknande situation: 

Link to comment
Share on other sites

Jag loggade in i kavala tänkte köra slavar själv. ser dig landa i kavala för att lägga in pengar. då tar jag beslutet med min polare att råna dig vid slave trader. när vi kommer dit så kommer du och vi hinner inte fram och ingagea. där sitter du uppe i hellin och jag vete fan vad du gör. sen insåg jag när du flög iväg att du sålde från hellin. så vi väntade på att du skulle komma igen. vi väntade extra länge för att vi visste att du skulle sälja från hellin igen och så skriker kalle landa hellin flertal gånger. du gör inte det jag skjuter. hade du inte brutit mot reglerna från början och säljer från hellikoptern. hae vi aldrig behövt döda dig i hellin och inget fel hade blivit av. men man blir extra stressad när du försöker sälja från hellin flertal gånger och du skriver till och med i ts3 själv att du gör det. så om du hade landat hade vi kunnat råna dig på allt och gätt dig mer tid. men om du sitter i hellin och bugg säljer från luften är det inte mycket vi kan göra och det är inget jag vill se på servern själv häller och inget jag använder imat det är bannbart. så håll dig till reglerna. och du vet själv att dom du hade landat hade det skett på ett bättre sätt från första början och vi hade inte behövt vänta en extra runda för då hade du inte hunnit flyga iväg. Sedan gäller inte dom 10-15 sekunderna om man försöker fly.

 

bildbevis : http://gyazo.com/b7980f28325a04e9d0ea5b3289bb9c6a

 

bildbevis: http://gyazo.com/c1df2e12865858f3b71a0bf085abeec4

Link to comment
Share on other sites

Jag loggade in i kavala tänkte köra slavar själv. ser dig landa i kavala för att lägga in pengar. då tar jag beslutet med min polare att råna dig vid slave trader. när vi kommer dit så kommer du och vi hinner inte fram och ingagea. där sitter du uppe i hellin och jag vete fan vad du gör. sen insåg jag när du flög iväg att du solde från hellin. så vi väntade på att du skulle komma igen. vi väntade extra länge för att vi visste att du skulle sälja från hellin igen och så skriker kalle landa hellin flertal gånger. du gör inte det jag skjuter. hade du inte brutit mot reglerna från början och säljer från hellikoptern. hae vi aldrig behövt döda dig i hellin och inget fel hade blivit av. men man blir extra stressad när du försöker sälja från hellin flertal gånger och du skriver till och med i ts3 själv att du gör det. så om du hade landat hade vi kunnat råna dig på allt och gätt dig mer tid. men om du sitter i hellin och bugg säljer från luften är det inte mycket vi kan göra och det är inget jag vill se på servern själv häller och inget jag använder imat det är bannbart. så håll dig till reglerna. och du vet själv att dom du hade landat hade det skett på ett bättre sätt från första början och vi hade inte behövt vänta en extra runda för då hade du inte hunnit flyga iväg.

 

bildbevis : http://gyazo.com/b7980f28325a04e9d0ea5b3289bb9c6a

 

bildbevis: http://gyazo.com/c1df2e12865858f3b71a0bf085abeec4

Yes, jag sålde från helin. Visste inte att det var bannbart innan du sa det i side dock, har bara hört att det är dålig RP. Men problemet är ju fortfarande, att ni inte gav mig ett alternativ, ni sa bara ''landa helin'' sen sköt ni ner mig.

 

Edit: dessutom sålde jag inte sista gången heller, och jag ''bug sålde'' inte jag sålde från luften.

Link to comment
Share on other sites

Jag loggade in i kavala tänkte köra slavar själv. ser dig landa i kavala för att lägga in pengar. då tar jag beslutet med min polare att råna dig vid slave trader. när vi kommer dit så kommer du och vi hinner inte fram och ingagea. där sitter du uppe i hellin och jag vete fan vad du gör. sen insåg jag när du flög iväg att du sålde från hellin. så vi väntade på att du skulle komma igen. vi väntade extra länge för att vi visste att du skulle sälja från hellin igen och så skriker kalle landa hellin flertal gånger. du gör inte det jag skjuter. hade du inte brutit mot reglerna från början och säljer från hellikoptern. hae vi aldrig behövt döda dig i hellin och inget fel hade blivit av. men man blir extra stressad när du försöker sälja från hellin flertal gånger och du skriver till och med i ts3 själv att du gör det. så om du hade landat hade vi kunnat råna dig på allt och gätt dig mer tid. men om du sitter i hellin och bugg säljer från luften är det inte mycket vi kan göra och det är inget jag vill se på servern själv häller och inget jag använder imat det är bannbart. så håll dig till reglerna. och du vet själv att dom du hade landat hade det skett på ett bättre sätt från första början och vi hade inte behövt vänta en extra runda för då hade du inte hunnit flyga iväg. Sedan gäller inte dom 10-15 sekunderna om man försöker fly.

 

bildbevis : http://gyazo.com/b7980f28325a04e9d0ea5b3289bb9c6a

 

bildbevis: http://gyazo.com/c1df2e12865858f3b71a0bf085abeec4

cooper

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
§.4 Random DeathMatch (RDM / VDM)
  • Killing anyone without a roleplay cause.
  • Shooting a player without giving reasonable time to follow demands is considered RDM.

 

Händelsen ni beskriver i text, att han sålt från helin rundan innan. Syns ju tyvärr inte på film, kommer dock informera

savage om att det inte är okej. 

 

Ni kommer få 48 timmar var  för ovanstående. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.