Jump to content
CvGaming

Ny burk det är dags :)

Guest
 Share

Recommended Posts

Blev en sån här rackare - återkommer om den brinner eller om jag lyckas starta den. beror på hur duktig Wester är på att koppla ihop saker och ting  :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

Ändrade dock SSD till en 240GB då den fanns i lager

post-508-0-44077800-1427193010_thumb.jpg

On 3/24/2015 at 11:40 AM, Jonasp said:

Jo jag satt och funderade på ett sånt men man ska tydligen få mer prestanda med två 980 än 1 sånt kort

Tvek!

Sen borde du vänta på  Titan släppet ändå, för när det släpps kommer 980 att reas ut.. 

On 3/24/2015 at 4:27 PM, Goatis said:

"Tack Goatis att du är så snäll och satte ihop en varukorg till mig!"

"Varsågod Jonas!"

Tack snälla get! Även Rasmus och Wester har tyckt till ;-)

Har cirka 95-115 på ultra överallt hittils på kartan EJ testat kavala nu efter jag tweakat lite, har lagt den på 4,5ghz as we speak (var uppe i 5,1) men då maxloadar den på 80grader

On 3/26/2015 at 3:46 PM, Jonasp said:

Har cirka 95-115 på ultra överallt hittils på kartan EJ testat kavala nu efter jag tweakat lite, har lagt den på 4,5ghz as we speak (var uppe i 5,1) men då maxloadar den på 80grader

På en full server?

On 3/26/2015 at 10:34 PM, A. Mahone said:

På en full server?

Mm, dock hade jag inte exakt allting på ultra när det skrevs märkte jag i efterhand, så nu med exakt allting på max ligger jag iaf aldrig under 65-70 oavsett vad som händer/hur många spelare, och när inte så många är inne runt en 90-95

On 3/26/2015 at 10:42 PM, Jonasp said:

Mm, dock hade jag inte exakt allting på ultra när det skrevs märkte jag i efterhand, så nu med exakt allting på max ligger jag iaf aldrig under 65-70 oavsett vad som händer/hur många spelare, och när inte så många är inne runt en 90-95

Det är rätt skapligt om man underdriver lite. :)

On 3/27/2015 at 9:39 AM, Perss00n said:

Hur är ljudnivån på burken Jonas?

Helt tyst, enda gången jag märker av den är när jag kört stresstester då blire ett j**la liv :-)

Fan va nice =D Är i byggplaner jag med och man blir ju inte mindre sugen nu när du postar denna tråden  :D Hur kom du fram till just den versionen utav 980 kortet? Finns ju en jädrans massa tillverkare och versioner :S

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.