Jump to content
CvGaming

Läs - angående 4.0


Mr GW
 Share

Recommended Posts

Tjena.
Skriver detta iväldigt sent så ni får ursäkta eventuella stavfel.
Lite kort o gott om saker o ting.

Som ni märkte fick vi en väldigt negativ respons på uppdateringen vi gjorde och vårat mål är ju att ni spelare ska tycka att den är bra.
Om ni istället för att skrika på oss och faktiskt säga vad ni tycker är dåligt så ska vi självklart arbeta på det för att ni ska tycka om det.
Ingenting som ni ser är permanent, i slutändan är vi ett par killar som gör vad vi tror är bäst för att ge er en så bra spelupplevelse som möjligt på våran server.
Jag accepterar negativ kritik, inga som helst problem men så länge den kommer ut rätt.
Att sitta och säga " NU LEAVAR JAG SERVERN NI ÄR SÄMST UPDATE etc etc"
Ja okej, det accepterar väl jag men då utgår jag ifrån att ni tror att detta är en permanent update som ni tror att vi gjorde "dålig" med flit?

Lite tråkigt är det ju, men säg exakt hur ni känner om vad som är dåligt så vi kan åtgärda det på rätt sätt.
Vi kommer att ge er vad ni vill ha inom tid, ha lite tålamod när en sån här stor ändring kommer (som kanske inte var så bra)
Vi kommer se till så att ni tycker att allt är bra igen.

// GW




 

Link to comment
Share on other sites

Alltså GW och alla andra admins. Alla som säger "F*CK THIS I'M LEAVING". Ignorera bara sånt. Sånna spelare funderar man över om varför de ens har köpt spelet. Ni driver en stor community och dedikerar extremt mycket av er fritid på att ge oss spelare en bra spel upplevelse. De finns faktiskt inte många som är som ni, I den jobbiga kodnings miljön, stressen, arga spelare med mera. Kom bara ihåg en sak, Att ALLA riktiga spelare här på CvG uppskattar det ni gör och backar upp er i varje stund!

 

Tack!

 

- [A.P.D] R. Bartowski

Link to comment
Share on other sites

Alltså GW och alla andra admins. Alla som säger "F*CK THIS I'M LEAVING". Ignorera bara sånt. Sånna spelare funderar man över om varför de ens har köpt spelet. Ni driver en stor community och dedikerar extremt mycket av er fritid på att ge oss spelare en bra spel upplevelse. De finns faktiskt inte många som är som ni, I den jobbiga kodnings miljön, stressen, arga spelare med mera. Kom bara ihåg en sak, Att ALLA riktiga spelare här på CvG uppskattar det ni gör och backar upp er i varje stund!

 

Tack!

 

- [A.P.D] R. Bartowski

+1 :D
Link to comment
Share on other sites

Alltså GW och alla andra admins. Alla som säger "F*CK THIS I'M LEAVING". Ignorera bara sånt. Sånna spelare funderar man över om varför de ens har köpt spelet. Ni driver en stor community och dedikerar extremt mycket av er fritid på att ge oss spelare en bra spel upplevelse. De finns faktiskt inte många som är som ni, I den jobbiga kodnings miljön, stressen, arga spelare med mera. Kom bara ihåg en sak, Att ALLA riktiga spelare här på CvG uppskattar det ni gör och backar upp er i varje stund!

 

Tack!

 

- [A.P.D] R. Bartowski

+1

Link to comment
Share on other sites

Jag gillar updaten. Den ser fräsch ut och vi som lirat bra länge kan behöva lite "nytt altis" istället för att nöta samma gamla vanliga. Jag gillar en fast market som det verkar vara. Jag gillar tanken på en warzone (Kommer den nyttjas måntro?). 

Som vanligt GW, det är omöjligt att göra alla nöjda. Ge det några dagar så har folk blivit vana vid det nya och det kommer gå skitbra. 

 

Bra jobbat, väldigt roligt att se en förändring i Altis Life!

Link to comment
Share on other sites

Som vanligt GW, det är omöjligt att göra alla nöjda. Ge det några dagar så har folk blivit vana vid det nya och det kommer gå skitbra. 

 

Tänkte samma sak. Är väl som sagt oftast så att när något nytt kommer, som inte folk är vana vid, blir de oftast sura och säger att det är skit. Men det kommer nog lugna sig om ett tag, hoppas jag iallafall.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.