Harry Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Började med att polisen raidade mitt hus, det ena ledde till det andra, tyvärr slutade det olyckligt. (en timmes video nedklippt och redigerat till ca 8min) Låtar: Willst du - Radio Mix (Robin Schulz, Alligatoah) Hard time - Instrumental (Seinabo Sey) Raidloot: Ett rangemaster belt, en grön carryall samt det gearet som jag har på mig (katiba, tactical, combat fat) Topphastigheten i slutet: 579km/h Alderfeldt, WoXXeN, Diddeh and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Fin video, undrar bara hur det går sig att markera ut positioner (till polis) till ditt manskap när polis tagit din kommunikation dock Rarre, Thomas Krüeger and Eurozze 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted April 26, 2015 Author Report Share Posted April 26, 2015 Fängelselappar Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 1+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 tycker bara att det är lite konstigt att SC algeen säger ALT + F4 när ni håller på att krascha och så lämnar han när ni har kraschat xD Diddeh 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now