Jump to content
CvGaming

[A.P.D] vs [Ratz]


Recommended Posts

Har har ni anledningen till att vi blev slaktade... LITA ALDRIG PÅ POLISEN!

 

 

 

 

 

 

Vi hade tidigare på dagen haft en liten fight mot SC, då det landar en polishelikopter med två poliser i. En av dom hoppar ut, och vi skriker surrender or die eftersom vi visste att de tänkt ta oss för att vi hade olagliga vapen. Caden börja springa, så vi skjuter ihjäl honom, och han som flög helikoptern flög iväg. De kom sedan in i våran TS och var skit sura för att vi inte RP något. Då tänkte vi att vi skulle RP den här gången, eftersom det stiger ut 3 poliser med holstrade vapen. Vi fick igång ett bra RP, och vi kom överens med poliserna om att vi skulle lämna över han som körde weed till dom. Men sen kallar polisen på backup och omringar oss... Men det är fint när man försöker RP med polisen eftersom de konstant lipar över att alla bara dödar dom, men här har ni anledningen till att vi i Ratz kommer göra det!

Link to comment
Share on other sites

Snyggt! Vi pratade över teamspeak, de väljer du att inte ta med, vi säger att det där var inte bra, vi ska bättra oss och ta tag i problemet. Vi är känns det som överens och alla lämnar samtalet i god ton sen lägger du upp det här nån dag efter, visst det är din rätt, men så galet det känns med tanke på att vi redan haft en dialog om detta och rett ut saker och ting.

Tycker det är intressant att du skriver "konstant lipar" när du hittat två situationer som blev galna och som reddes upp på teamspeak, inte mycket klass i en sån kommentar men den får stå för dig och ratz som gäng!

EDIT: såg nu att rarre lagt upp ett klipp som du kommenterar med ett annat, dock så känner jag att kommentaren är onödig.

Link to comment
Share on other sites

Snyggt! Vi pratade över teamspeak, de väljer du att inte ta med, vi säger att det där var inte bra, vi ska bättra oss och ta tag i problemet. Vi är känns det som överens och alla lämnar samtalet i god ton sen lägger du upp det här nån dag efter, visst det är din rätt, men så galet det känns med tanke på att vi redan haft en dialog om detta och rett ut saker och ting.

Tycker det är intressant att du skriver "konstant lipar" när du hittat två situationer som blev galna och som reddes upp på teamspeak, inte mycket klass i en sån kommentar men den får stå för dig och ratz som gäng!

EDIT: såg nu att rarre lagt upp ett klipp som du kommenterar med ett annat, dock så känner jag att kommentaren är onödig.

 

Får jag fråga om du enbart tycker att kommentaren är onödig? Är inte klippet onödigt också? för om det ska visas upp där ni omringar oss, så måste väl vi få visa varför ni fick göra det?

Helt ärligt så tycker jag att båda klippen va onödiga att lägga upp. Nu försöker du bara lägga massa skit på oss. Hela denna tråd är onödig.

Link to comment
Share on other sites

Jag vet med mig att polisen engageat men jag var inte där så det var bra att få se Darkillers video för mig, i vilket fall som helst så har jag också fått höra att ni snackat om detta på TS redan så då tycker jag liksom banjo att hela denna tråd är onödig och kommer bara virvla upp arga känslor mot varandra. Hade jag varit närvarande i situationen hade jag absolut inte tillåtit att polisen backstabbar med surrender or die om man kommit överense om något fredligt innan. Hursomhelst är det en diskussion som hör hemma inom kåren. 

Om det spårar ur i tråden tycker jag den kan tas ner. Tills vidare hoppas jag att folk kan hålla en civiliserad nivå på sina kommentarer.

Link to comment
Share on other sites

Snyggt! Vi pratade över teamspeak, de väljer du att inte ta med, vi säger att det där var inte bra, vi ska bättra oss och ta tag i problemet. Vi är känns det som överens och alla lämnar samtalet i god ton sen lägger du upp det här nån dag efter, visst det är din rätt, men så galet det känns med tanke på att vi redan haft en dialog om detta och rett ut saker och ting.

Tycker det är intressant att du skriver "konstant lipar" när du hittat två situationer som blev galna och som reddes upp på teamspeak, inte mycket klass i en sån kommentar men den får stå för dig och ratz som gäng!

EDIT: såg nu att rarre lagt upp ett klipp som du kommenterar med ett annat, dock så känner jag att kommentaren är onödig.

Ni visade ju aldrig i eran viedo att ni backstabade oss, och det var därför jag la upp min video. Vi sa att vi skulle ge varandra en ny chans, och därför tänkte jag inte publicera denna videon. Men sen när ni publicera en video där ni slaktar oss så måste väl jag få visa anledning till att ni lyckades så bra, och det var just för att ni backstabade oss. Du säger att det var omoget av mig att publicera min video när vi kom överens om att detta var ett stort misstag som vi skulle dra ett sträck över, men det var ni som publicerade eran video först och jag la bara upp min i försvar. Och i Rarres video står det inte något om att ni backstabade oss och att vi lät er vara för att vi hade en RPa situation med er, så då är det väl självklart att jag lägger upp min video för att visa vad som faktiskt hände.

Och förstår inte varför du klagar på att jag använder ordet "konstant lipar," och varför det inte skulle vara någon klass i det? Jag ser polisen skriva rättså ofta här på forumet om att de hela tiden blir dödade och att de ändå det går att RPa med några andra än nybörjare. Och av denna anledning använder jag uttrycket konstant lipar. Jag tycker också att det är för mycket polis dödande, och därför valde vi denna gången att sammarbeta med er, men det slutade ju i katastrof för våran del.

Ursäkta om det är dåligt skrivet, sitter på mobilen.

Link to comment
Share on other sites

Så alltså borde det översta i din första kommentera aoutomatislt rikta sig mot Rarre? Eftersom du blir sur på att jag la ut min video först, tills du märkte att det inte var så (något som är helt okej, sånt händer), så borde det väl aoutomatiskt rikta sig mot Rarre? Eller tänker jag fel?

Link to comment
Share on other sites

Men jag tycker iallafall att det är sjukt dålig stil av er att som du säger luckiiiee, lägga upp en denna videon efter det där samtalet. Vi pratade i ts och ni erkänner att ni hade gjort fel och allt var ett stort missförstånd, och ändå lägger ni upp en video från fighten för att visa hur bra ni är som lyckades döda några. Ser ingen annan anledning till att lägga upp videon, men om ni la upp den av någon annan anledning så får ni mer än gärna rätta mig! Men som sagt så nämner du inte i videon att det hade gått fel till. Jag kan inte mer än att citera vissa av luckiiees egna ord:  Snyggt! Vi pratade över teamspeak, de väljer du att inte ta med. Vi är känns det som överens och alla lämnar samtalet i god ton sen lägger du upp det här nån dag efter, visst det är din rätt, men så galet det känns med tanke på att vi redan haft en dialog om detta och rett ut saker och ting. 

Link to comment
Share on other sites

Ja min åsikt är att lägga ut en video från något som inte skedde riktigt rätt inte kanske är en bra idé. Men tror samtidigt inte rarre tänkte de som något hånfullt eller illa menat, det enligt min personliga mening borde ha stannat efter samtalet på ts :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.