Kafarov Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Tjenare gubbs! Kasiiquo här, skaffade Arma 3 på rean och came across Altis Life servern som jag joinade direkt. Hade en rolig dag att tjäna pengar enbart genom att plocka äpplen eller peaches Iallafall så har jag alltid älskat roleplay och märkte direkt att denna ser servern var perfekt, folkfylld och t.o.m. svensk! Har märkt hur generösa alla människor är. En snubbe t.o.m. donerade en helikopter till mig när saker hade gått snett för mig. Glömde dock memorera hans namn. Anyways, see you in Altis! VisionPie, Mr GW, Kafarov and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Välkommen! Kör weed och allt kommer gå bra bror! Du får till och med ett gratis pass exklusivt just för dig! Kungvalon and Dimitri 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isak Härdin Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 //Psst, du vill inte hamna i fel gängcirkel... Kör lagligt så kommer vi i polisen beskydda dig så gott vi kan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoDicken Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Precis Isak säger. Följ lagen och polis kommer ge dig gratis beskydd alltid. Kör koppar och järn har hört att priserna är bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Välkommen! Lyssna inte på fjantarna där uppe, ifall du tycker om att fiska och vara ute på sjön är turtles det bästa! Dock behöver du SDAR som du köper på black market, + bandit license, så först får du grinda ihop runt 450k.. Lycka till ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Precis Isak säger. Följ lagen och polis kommer ge dig gratis beskydd alltid. Kör koppar och järn har hört att priserna är bra! lol? V1RRE 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Weed för med en massa j**la kryp i lastbilen som leder till sanering i slutändan och då blir det j**la dyrt ! :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Eller så hänger man i Kavala Market och plockar Äpplen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 eller så rånar man folk som farmar Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted May 20, 2015 Report Share Posted May 20, 2015 Eller så dödar man Pedro och tar hans pengar Välkommen btw! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 woxxen pls Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now