Jump to content
CvGaming

Ban req!


Zacharias
 Share

Recommended Posts

    

        Name: [Medic] Fearless

        Offender-Name: [Cv-D] [Pros] Karlen

        Date: 18.6.2015

        Reason: Vi håller på att spela in ett video-klipp med Peter Marple för hans nyhets program, sedan kommer Cv-D smygande och då hör vi "Surrender or Die" de smäller av ett par [A.M.F] killar jag står helt stilla gör ingenting, ropar att de skall sluta skjuta på mig men endå fortsätter de och till sist dör jag av Karlen.

 

Bevis: http://gyazo.com/18b141a6aff5a33a0d38c8ab8ccddba4

Link to comment
Share on other sites

Alltså luckiiee du sitter och snackar så j**la mycket skit på forumet kom till och prata istället och få höra hur det egentligen var men nej istället ska du sitta och kasta dina pajer.

 

Och du om någon borde väl veta om denna regeln 1. You are only allowed to write in a banrequest if you are;

  1. the accused player
  2. the accusing player
  3. a witness or in any other IMPORTANT relation to the Ban Request.

Any other replies will lead to a warning or even a forum suspension.

 

Cvs nr1 regelryttare.

Link to comment
Share on other sites

Jag pratade med savage igår, och detta är i allra högst grad relevant till ban req då det inte är en enskild händelse.

Håller helt med dig Luckie! Kommer utöka denna ban req så fort jag fått ett klipp av en annan kille som var med så kanske adminsen slänger lack off rp bann på de andra Cv-D som var med. För jag tycker att det är väldigt synd att man inte ens kan spela in ett nyhetsreportage utan att få ett "Surrender Or Die" i ansiktet. Vill även förtydliga att jag inte gillar banns, men försökte kontakta en Underboss i Cv-D men fick inget svar så därav blev jag ju tvungen att lägga upp denna ban-req.

Mvh: Fearless

Link to comment
Share on other sites

Håller helt med dig Luckie! Kommer utöka denna ban req så fort jag fått ett klipp av en annan kille som var med så kanske adminsen slänger lack off rp bann på de andra Cv-D som var med. För jag tycker att det är väldigt synd att man inte ens kan spela in ett nyhetsreportage utan att få ett "Surrender Or Die" i ansiktet. Vill även förtydliga att jag inte gillar banns, men försökte kontakta en Underboss i Cv-D men fick inget svar så därav blev jag ju tvungen att lägga upp denna ban-req.

Mvh: Fearless

Cv-D har två underbosses så du kunde ju ha skrivit till mig först om du inte gillar ban reqs.

Link to comment
Share on other sites

Då vill jag fråga vart du får Lack of rp ifrån? Jag och karlén hörde skott när vi var i kavala, vi letade rätt på vart skotten kom ifrån och jag engagade. Sedan efter vi dödade AMF så fick vi reda på att det var någon slags "Inspelning" på gång.

Link to comment
Share on other sites

Jag pratade med savage igår, och detta är i allra högst grad relevant till ban req då det inte är en enskild händelse.

Så du tycker att detta är en liknande situation? Igår när SC släppte av dig trodde vi att det var för att kos eftersom att det har hänt förut och därför ingage vi först innan ni skulle hunnit lägga er på positioner.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.