Jackson Posted June 28, 2015 Report Share Posted June 28, 2015 The Underdogs söker nya medlemmar! 1. Åldersgräns 142. Bra fungerande mikrofon3. Aktiv CVG spelare4. Ha ett eller flera hus5. Du ska ha lastbilar + helis 6. Pratar och förstår Engelska7. ha tillräckligt med gear för att kunna geara upp flera "gubbar" utan att behöva handla nytt gear.Om du tycker att detta stämmer in på dig och om du är intresserad av att joina kontakta [T.U] Hal in-game eller på Teamspeak. Jag är aktiv nästan alla dagar i veckan. // The Underdogs José de Jesús, BrinnAv, kungen and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Bones Posted June 28, 2015 Report Share Posted June 28, 2015 Synd det inte är original folket Barre and Dubrovka 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackson Posted June 28, 2015 Author Report Share Posted June 28, 2015 Synd det inte är original folket orginal om du menar dom som startade så skulle jag inte ha för stora förhoppningar camaz verkar ha gått på semester och arre e den som gett mig ledarskap men jag har varit med i T.U och jag tror att det var en av anledningarna till att jag har fått chansen att återintroducera T.U Men om du kan få tag på Musse eller Camaz lämnar jag gärna min plats som T.Us nya ledare till honom. MVH// Hal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Bones Posted June 28, 2015 Report Share Posted June 28, 2015 Menar inget illa om du tänker så, menar bara TU i mina ögon var de gammal gänget Har ingen aning mer än arre jobbar Men hoppas du lyckas med nyss gäng:) Jackson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackson Posted June 28, 2015 Author Report Share Posted June 28, 2015 menar inte att låta aggresiv e bara stressad som fan många saker som ska göras både inom T.U och IRL för tillfället Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted June 28, 2015 Report Share Posted June 28, 2015 Kul att se TU tillbaka och att de kommer fler gäng på servern, välkomna tillbaka och lycka till Jackson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARRE Posted October 28, 2021 Report Share Posted October 28, 2021 hur gick det med gänget The Underdogs senare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted January 10, 2022 Report Share Posted January 10, 2022 1. Åldersgräns 14 ja 2. Bra fungerande mikrofon ja 3. Aktiv CVG spelare ja 4. Ha ett eller flera hus 5 5. Du ska ha lastbilar + helis aa 6. Pratar och förstår Engelska nej 7. ha tillräckligt med gear för att kunna geara upp flera "gubbar" utan att behöva handla nytt gear. aa Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now