Rayinator Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Ja, som ni läst så kommer jag ta en paus från arma, de flesta anledningarna har Hardman redan tagit upp i sin post. Jag kommer antagligen komma tillbaka efter ett ganska bra tag, men just nu känner jag för att spela lite andra spel osv med mina IRL polare. En anledning till att jag "Slutar" är för att jag har tappat spelsuget på arma då det har blivit så lite pop på servern och jag känner inte för att byta server då denna community är riktigt trevlig och bra på väldigt många olika sett. Jag kommer finnas kvar i ts och spela som civil nån gång ibland. Men tills jag återvänder får ni alla har det riktigt bra så hörs vi på TS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Ha det gött mannen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Yes äntligen! Kom inte tillbaka är du snäll !! Lauuring, kom tillbaka ASAP "Sammy" <333 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayinator Posted July 28, 2015 Author Report Share Posted July 28, 2015 Yes äntligen! Kom inte tillbaka är du snäll !! Lauuring, kom tillbaka ASAP "Sammy" <333 Kommer när tiden är inne "Jonny" <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Kommer när tiden är inne "Jonny" <3 men wtf leker du ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Haree bra Sammy Link to comment Share on other sites More sharing options...
xAluzions Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 i r8 8/8 m8 gl m8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Krüeger Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Ekdahl din maddafakka, vem ska nu göra mig obekväm i ts? :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orre Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 Kommer inte sakna dig ett dugg din j**la karlskronit! :* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayinator Posted July 29, 2015 Author Report Share Posted July 29, 2015 Ekdahl din maddafakka, vem ska nu göra mig obekväm i ts? :/ Kan komma in o fixa det om du vill! Kommer inte sakna dig ett dugg din j**la karlskronit! :* Det värmer <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappr Posted July 29, 2015 Report Share Posted July 29, 2015 tråkigt att alla tar en paus men haadeee ray kom tillbaka snart!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Ray bror love you <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now