WoXXeN Posted August 25, 2015 Report Share Posted August 25, 2015 (edited) Halloj folket!Det är nämligen så att jag hade uppstart idag för en yrkeshögskoleutbildning och inser att jag kommer ha väldigt fullt upp med plugg. Min första tenta är redan om 3 veckor. Vilket betyder att jag kommer bli väldigt inaktiv ett bra tag framöver.Jag kommer förmodligen försöka hitta lite speltid emellanåt så jag inte bränner ut mig själv. Men vet inte hur ofta det blir. Grejen är att jag vet inte ens om jag kommer spela nå Arma överhuvudtaget då jag spelat sedan jag köpte spelet i Januari i snitt 50-60 timmar per vecka. Vilket är mer än ett heltidsjobb. Med det sagt så vill jag passa på att tacka alla jag fått äran att lära känna och spela med ifall jag inte kommer synas nå mer.Jag vill tacka alla sköna medics som gett mig oförglömliga minnen. Även ett stort tack till alla civila jag spelat med!! På återseende!/ [T.D.C] WoXXeN /[SC] WoXXeN / [Medic] WoXXeN /[CvG News] WoXXeN. Edited August 25, 2015 by WoXXeN VisionPie, HardmanCummings, Dubrovka and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted August 25, 2015 Report Share Posted August 25, 2015 Ha det bra WoXXeN, riktig legend <3 WoXXeN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted August 25, 2015 Report Share Posted August 25, 2015 Ha de bra vännen!Kommer ihåg när vi satt o sjöng i ts! Ta hand om dig <3 WoXXeN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappr Posted August 25, 2015 Report Share Posted August 25, 2015 Hare bra woxxen!! WoXXeN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 Ha det fint! WoXXeN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halffinger Pete Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 Lycka till med pluggandet WoXXeN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takó Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 ha det bra woxxen kommer inte glömma våra roliga tider i SC tillsammans<33333 WoXXeN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now