Jump to content
CvGaming

Banrequest [CV-D] [Thug] DoubleLift


Stefan.Ö
 Share

Recommended Posts

        Request Information

        Name: [SC] Ted Bundy

        Offender-Name: [CV-D] [Thug] DoubleLift

        Date: 2015-08-21 - <Ca KL 20.00>

        Reason: Hoppar över en väg i combat

 

Edited by Ted Bundy
Link to comment
Share on other sites

Jag spawnade in i mitt hus (det till höger) för Cv-D tog bandit. Jag går ut och hoppar över väggen för jag inte var i combat. När jag är i luften ser jag dig och av ren reflex och skjuter dig. Direkt efter skriver jag till dig att jag erbjuder refound för jag VET att jag gjorde fel och det var ett misstag. Jag hade ingen aning att du var där. Erbjuder fortfarande refound om du så vill ha det.

Link to comment
Share on other sites

Jag fattar verkligen inte varför dom största gängen på servern ska hålla på att lägga upp så j**la värdelösa ban reqs på varandra. Vad tjänar ni på att någon i det andra ganget åker på en dags ban? Absolut om någon gör något väldigt extremt t.ex Duping eller något annat liknande så är det värt att lägga upp en ban req men om någon som i detta fall  får hjärnsläpp och hoppar över en mur eller råkar skjuta någon som den inte skulle och personen erbjuder refound så är det ju totalt meningslöst.

Om A.P.D skulle lägga upp en ban req varje gång någon i H.R.A gjorde fel eller tvärtom så skulle forumet spammas med grejer, även fast vi alla har spelat länge på servern så händer det att vi gör saker som vi egentligen inte får göra. Det är sånt som händer och det går att lösas i 9/10 fall med att prata med den andra på teamspeak och komma fram till en lösning som gör båda parterna nöjda.

Jag själv tycker bara att lite "nyare" gäng som aldrig lär sig av sina misstag ska få en ban om de har gjort något fel tills de har lärt sig. Sedan efter det så går det alltid att lösa det på andra sätt än att banna någon. Just nu så har vi inte så många spelare på servern och då är det extremt onödigt med såna här bans och det gäller även Cv-D när dom lägger upp saker. Ex. Kroxor la upp en ban req för att han inte hittade ditt (Stefan. Ö) vapen på bandit. Detta hade ni utan problem kunnat lösa utan ban req.

 

Jag är medveten om att det förmodligen är lite konstiga meningar/särskrivningar men jag är väldigt trött :D  Jag vet även att jag egentligen inte får kommentera  denna ban req men detta får kanske iaf några att tänka till innan de lägger upp en ban req. Vad får jag ut av det? Är det värt det? Kan vi lösa det på teamspeak istället?

Edited by Wirre
Link to comment
Share on other sites

locking thread, enough evidence posted ( i have got two videos of the situation ) @V1RRE please contact me on teamspeak and tell me this reason.

If @Ted Bundy don´t want refund, i wan´t to have a little chat with stefan and karlsson about the situation, its childish behaviour to put up a banrequest when he obviously knows he did wrong... lets talk in teamspeak tonight.

 

remember: You are never allowed to jump over walls that are higher than your guy.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.