Billy Bones Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 Som vissa har märkt har Billy Bones kommit tillbaka igen. Som ni såg mig sist var när jag lämnade ön mot fastlandetQ:Vad jag har gjort på fastlandet?A: Kämpat mot zombie och rebell gäng Livet var hårt med att sova med ena ögat öppen under öppen himmel man vet aldrig när en hord med zombie eller tjuvar kommer.Hitta på andra överlevande som jag byggde upp ett samhälle med en bas där alla sökte skydd från terrorn. tills den dagen kom när alla dog och jag som enda överlevande i basen.Vandrat runt leta efter delar till en bil så jag kan ta mig därifrån. efter många månader körde jag ner mot hamnen hitta en övergiven båt och återvänder till altis lifeså nu är jag här igen// Billy Bones Peter Marple, Nordqvist, Sajm0n and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 kul och höra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 Kul att ha dig tillbaka. Modet med GoCart Suits dog lite när du försvann. Behöver någon som drar på sig de tajta läderkläderna igen! Alexei, V1RRE, José de Jesús and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 Välkommen tillbaka bror! Saknat dig och dina Gocart dräkter & Takiba (katiba) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 Välkommen tillbaka bror! Saknat dig och dina Gocart dräkter & Takiba (katiba) Hahaha hade fan glömt Takiban! #Justbillythings Sajm0n 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleeen Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 (edited) Välkommen tillbaka Billy! Hahaha Takiban det var tider Edited September 16, 2015 by Karleeen Sajm0n 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now