L.Marshall Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 Ban Req Swipe J.Cartello Request Information Name: *[A.P.D] Mahara Sall* Offender-Name: *Swipe J.Cartello* Date: 2015-09-21 - <16:30> Reason: Först körde han över massor av poliser i kavala. Sen håller han på såhär både en och två gånger i jail. Enough is enough. Första och förhoppningvis sista ban requesten jag gör. Br0ze 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 (edited) Jag ber hemskt mycket om Ursäkt... Visste faktiskt inte att det var banbart.... Ska Skärpa mig det lovar jag ifrån min sida Edited September 21, 2015 by Juan Cartello Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted September 21, 2015 Author Report Share Posted September 21, 2015 Jag ber hemskt mycket om Ursäkt... Visste faktiskt inte att det var banbart.... Ska Skärpa mig det lovar jag ifrån min sidaSå du visste inte heller att du inte fick åka runt i kavala och köra över poliser? Sen vad tror du själv, är det meningen att man ska glida genom uppsatta väggar i fängelset? Använd det lilla du har innanför pannbenet istället så slipper vi sånt här. Det tar bara upp våran tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 (edited) Jag ber om ursäkt mannen jag ska skärpa mig som sagt. Edited September 21, 2015 by Juan Cartello Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 Du behöver inte sitta och säga såna saker Marshall? Bara att säga ok och gå vidare, och släppa detta eller? Upprepar det sig är det dock en annan sak. J.Cartello 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted September 22, 2015 Author Report Share Posted September 22, 2015 Du behöver inte sitta och säga såna saker Marshall? Bara att säga ok och gå vidare, och släppa detta eller? Upprepar det sig är det dock en annan sak.Räckte ju inte att säga till (ok) och gå vidare. Han gjorde det ju om och om igen. Så denna banrequen ligger kvar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 Det där beteendet är ju bara åt skogen.. Håller med marshall Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 Jag ska skärpa mig som sagt detta kan ju bara vara en varning så om jag gör om det igen får jag ban?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 Har han gjort det igen sedan du la upp ban requesten? Satt själv i TeamSpeak med han och han förstod allt allvaret i det hela. Dessutom fyller han år idag så ge han en andra chans och lås denna. J.Cartello 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted September 22, 2015 Author Report Share Posted September 22, 2015 Jag ska skärpa mig som sagt detta kan ju bara vara en varning så om jag gör om det igen får jag ban?.Så 3-4 varningar ingame räcker inte för dig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 3-4 varningar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted September 22, 2015 Author Report Share Posted September 22, 2015 Banrequesten ligger kvar, punkt.Diskuterar inte mer, admins får avgöra detta nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 Finns nog med bevis för Admins/mods att ta beslut.. Låser tråden tills beslut är taget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 Hard case to decide, but glitching out from jail is something we in this request wont ban on, but it can be seen as breaking game mechanics. So this time i will decline this ban-request, but J.Cartello, see this as a warning, next time we get a report of you driving over people etc, you will be facing a Trolling punishment. Final: Ban declined, Warning issued to player: J.Cartello in gang [sWipe] J.Cartello 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts