Jump to content
CvGaming

[Ban Req] Swipe J.Cartello


L.Marshall
 Share

Recommended Posts

Ban Req Swipe J.Cartello


 

        Request Information

        Name: *[A.P.D] Mahara Sall*

        Offender-Name: *Swipe J.Cartello*

        Date: 2015-09-21 - <16:30>

        Reason: Först körde han över massor av poliser i kavala. Sen håller han på såhär både en och två gånger i jail. Enough is enough. Första och förhoppningvis  sista ban requesten jag gör.
 

 

Link to comment
Share on other sites

Jag ber hemskt mycket om Ursäkt... Visste faktiskt inte att det var banbart.... Ska Skärpa mig det lovar jag ifrån min sida

Så du visste inte heller att du inte fick åka runt i kavala och köra över poliser? Sen vad tror du själv, är det meningen att man ska glida genom uppsatta väggar i fängelset? Använd det lilla du har innanför pannbenet istället så slipper vi sånt här. Det tar bara upp våran tid.

Link to comment
Share on other sites

Du behöver inte sitta och säga såna saker Marshall? Bara att säga ok och gå vidare, och släppa detta eller? Upprepar det sig är det dock en annan sak.

Räckte ju inte att säga till (ok) och gå vidare. Han gjorde det ju om och om igen. Så denna banrequen ligger kvar.

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic

Hard case to decide, but glitching out from jail is something we in this request wont ban on, but it can be seen as breaking game mechanics. So this time i will decline this ban-request, but J.Cartello, see this as a warning, next time we get a report of you driving over people etc, you will be facing a Trolling punishment.

 

 

Final: Ban declined, Warning issued to player: J.Cartello in gang [sWipe]

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.