Jump to content
CvGaming

Nya Regler../min egen banappeal och lite hat för att det är bra för hjärtat.


Jackson
 Share

Recommended Posts

Regeln om att man inte längre får skjuta IQ befriade människor som ger sig in i fighter med flit för att få KOS och som sätter sig mitt i dessa fighter eller hovrar ovanför människor i strid och "Observerar" som dom ofta säger är idiotiskt vem FAN sätter sig i en helli för att kolla på människor som skjuter varandra vad i helvete är det och vem fan springer rakt in i en gun fight TEX som det jag fick ban för hoppar från slingshot med quad rakt in i en fight för att få KOS och som sedan Lägger en ban req för att ha blivit skjuten i en FIREfight vad är det för Speciella individer som skriver dessa Regler jag skulle uppskatta om jag kan få 15-20 minuter med dom för det här är ju rent utsagt puckat spelar dom inte altis life själva?? detta fungerar ju inte och ni som säger att ni vill ha en bättre server där folk inte hotar och lägger banreqs när det inte behövs. så skapar ni en regel som gör att folk kan springa runt i fights och vänta på tillfälle att engagea eller som i mitt fall få KOS för att dom inte får engeaga på folk som inte förstör för just dom eller deras kunder. detta är idiotikst och borde ses över av någon annan, MVH en riktigt förbannad snorunge med tillfällig ADHD JAX/ the awsome lill D

Link to comment
Share on other sites

om du lyssanar så säger han skit i det vi får ju KOS och sedan sätter han sig med flit i en fight ihop om att få KOS neka det inte Darwin för vrf skulle han annars ha satt sig mitt i firefighte?? för att kolla på fåglar med lukten av krut i näsan och med lite kulor runt sig för att höja adrenalin nivån?? 

Link to comment
Share on other sites

om du lyssanar så säger han skit i det vi får ju KOS och sedan sätter han sig med flit i en fight ihop om att få KOS neka det inte Darwin för vrf skulle han annars ha satt sig mitt i firefighte?? för att kolla på fåglar med lukten av krut i näsan och med lite kulor runt sig för att höja adrenalin nivån?? 

När jag sa "Vi gör det för o få KOS" Var på driv...

Link to comment
Share on other sites

Håller dock med jax här asså jag vet att ni vet att det var en stor fight just där, ni hade cirkulerat runt med en heli flera gånger medans fighten var aktiv, men väljer ändå att bara sätta er mitt i fighten och desutom börja märka upp våra spelare? jag vet inte riktigt hur ni tänker där om ni inte är där för krig men sätter er mitt i fighten och börjar märka ut folk. 

Link to comment
Share on other sites

Jag förstår era resonemang till 100%

Det jag gick på var det faktum att detta inte är en engångsföreteelse, utan att detta har hänt förut. Jag anser att man borde lära sig om man fått x antal tillsägningar innan. 

Så nu sätter jag ner foten.

Jag förstår eran frustration och tro mig, den är ömsesidig.

Om vi ska se detta som en inofficiell ban appeal så är den declined.

Link to comment
Share on other sites

 

Jag förstår era resonemang till 100%

Det jag gick på var det faktum att detta inte är en engångsföreteelse, utan att detta har hänt förut. Jag anser att man borde lära sig om man fått x antal tillsägningar innan. 

Så nu sätter jag ner foten.

Jag förstår eran frustration och tro mig, den är ömsesidig.

Om vi ska se detta som en inofficiell ban appeal så är den declined.

Men varför blir Sapphire bannad då? Han har väll aldrig blivit tillsagd x antal gånger??

Link to comment
Share on other sites

 

Men varför blir Sapphire bannad då? Han har väll aldrig blivit tillsagd x antal gånger??

 Nej, det har han inte vad jag vet.

Men jag sätter mig på tvären att när Jax ber om ursäkt så dödar Saphire ändå en annan HRA medlem.

Det hade vart annorlunda om direkt misstaget skedde så blåste ni av KOS på varandra för att undvika detta.

Hoppas mitt svar duger :)

 

PS. Jag VET att flera utav er tror att jag enbart lägger ban på de dom inte är vänner med mig. Glöm den tanken för den stämmer inte! 

Link to comment
Share on other sites

Jag förstår era resonemang till 100%

Det jag gick på var det faktum att detta inte är en engångsföreteelse, utan att detta har hänt förut. Jag anser att man borde lära sig om man fått x antal tillsägningar innan. 

Så nu sätter jag ner foten.

Jag förstår eran frustration och tro mig, den är ömsesidig.

Om vi ska se detta som en inofficiell ban appeal så är den declined.

Alltså jag har ingen aning om vad som hänt tidigare men ur egen synvinkel tycker jag att det här inte ska ligga på jax eftersom att H.R.A faktiskt vet att det är fight men ändå vill in och sätta sig som en tredje part men "inte vara med i fight". jag tycker inte att ansvaret borde ligga på oss som är med i fighten att behöve sitta och ta reda på vem som sitter var då vi faktiskt krigar för vårt liv, sen att dom väljer att sätta sig där och dör borde vara deras ansvar och inte vårt, men som sagt det här är bara vad jag tycker.

Edited by Gringo
Link to comment
Share on other sites

 Nej, det har han inte vad jag vet.

Men jag sätter mig på tvären att när Jax ber om ursäkt så dödar Saphire ändå en annan HRA medlem.

Det hade vart annorlunda om direkt misstaget skedde så blåste ni av KOS på varandra för att undvika detta.

Hoppas mitt svar duger :)

 

PS. Jag VET att flera utav er tror att jag enbart lägger ban på de dom inte är vänner med mig. Glöm den tanken för den stämmer inte! 

okey detta är lite underligt då jag endast fått 1 tillsägelse under dom senaste 3-4 veckorna där folk faktiskt blivit upprörd o det var med EC utanför pyrgos när han sprang runt i snut kläder snut väst och mk18 och jag erbjöd mig ju även en refound men han la upp bannen och nu är jag bannad för att två HRA medlemmar inte kunde hålla sin ny förskaffade meterlånga lem i styr och låta oss vara utan satt sig där med snorren i ena handen o kikarn i andra sammtidigt som dom markar ut på mapen snacka om multitasking men men :) win wink jaja jag tar banen kul att se att vi fortsätter att banna människor fixa regeln innan fler blir bannad för den för den är idiotiskt och det märks att det är synerligen speciela individer som skrivit dom har inget emot dessa individer men skulle vilja att dom hade fler som kollade igenom reglerna med dom. ni borde även ha lite community röstning runt såna här regler efter som de flesta faktiskt rånar varandra som enda grej på servern. MVH den  Hatiska Jax.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.