J.Cartello Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 (edited) Name: Juan CartelloOffender Name: SoA Slirenski.Datum: 2015-10-04 Ca Kl:17.20Reason: Han sa till mig att jag skulle köpa hans mx black med sikte och några mags samt hans väst som jag glömde att nämna... så jag går till atm och tar ut pengar han rånar ju mig först såklart sen säger han vänta ska bara ta in pengarna i atm:en sen kommer hans medhjälpare och säger upp med händerna då blir jag självklart riktigt sur på dom i SoA speciellt Slirenski... Sen säger jag dra åt helvete så springer jag därifrån så skjuter Slirenski mig utan att säga något... Tyvärr så var jag dum nog och var utanför safezone men men.. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=529750797 Edited October 4, 2015 by Juan Cartello Alexei, Feroz and Hallvardo 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexei Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Waow popcorn är gott G. Kasper 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Du råkade lägga ban requesten i Ban Dispute Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted October 4, 2015 Author Report Share Posted October 4, 2015 gör det någon skillnad? :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Dispute är när nån blivit bannad och vill bli unbannad. J.Cartello 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hysteria Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 (edited) VERDICT: 3 days ban total. 2 days for RDM and 1 day for scamming. Edited October 4, 2015 by Hysteria Feroz, J.Cartello and Charlie 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Done. J.Cartello 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts