illmeister Posted October 14, 2015 Report Share Posted October 14, 2015 (edited) Request InformationName: [F.C] Stefan.ÖOffender-Name: [A.V.F] Number OneDate: 2015-10-14Reason: breaking NLR Vi har krig mott AVF vi rushar deras stad då vi vet att dom är där just då, vi dödar Number One sen Blom och efter allt kommer Number One tillbaks två gångerBevis: Vi dödar number one i början av videon sen runt 6:00 dödar han slirenski igen och sen i slutet av videon dödar han mig Edited October 15, 2015 by illmeister Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Jag ser bara att han bryter nlr 1 gång Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adde Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 (edited) Som jag har förstått rätt så ska ni inte ens campa utanför ganglandet/utanför nåns hus. Edited October 15, 2015 by adde J.Cartello and Joelelele 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Ni får inte ens campa utanför någons Gangland? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Ni får inte ens campa utanför någons Gangland? Som jag har förstått rätt så ska ni inte ens campa utanför ganglandet/utanför nåns hus. Dom kanske har haft en fight som har rört sig ditt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Nej för number one och blom stod i sina hus när de hörde fotsteg så ingen fight hände innan, och de bröt en gang war regel genom att komma och campa utanför våra hus Link to comment Share on other sites More sharing options...
illmeister Posted October 15, 2015 Author Report Share Posted October 15, 2015 jag såg nu att det blivit fel och han breakar bara NLR en gång och vi får inte campa städer men vi rushar deras stad då vet att minst number one är där och AVFS ledare ser inte något fel över att vi rushar dom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan.Ö Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 (edited) Som jag har förstått rätt så ska ni inte ens campa utanför ganglandet? Ska jag behöva säga detta igen vi campa inte vi kom dit ca 15min innan restart för att se fall ni sprang runt i staden och jag var den som låg och höll utsikt fall ni skulle komma bakom oss har video på det hela fall det behövs Tycket att bara för att ni har ett gang town så ska ni inte änvända den som en safe zone. För ni vet att vi inte får campa betyder det inte att vi får göra en Raid som polisen gör i pyrgos.Här är det som händer innan det andra videon börjar.Ni får inte ens campa utanför någons Gangland? Edited October 15, 2015 by Ted Bundy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 forfarande bryter ni mot gang war reglerna så: Ingen Camping/Meta gaming vid städer och hus osv.. ( Gangland ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Dem campade ju fortfarande inte.. Kallar man polisens pyrgos-raids att dem campar Pyrgos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
illmeister Posted October 15, 2015 Author Report Share Posted October 15, 2015 (edited) men ska det va så svårt att fatta vi campar inte vi rushar eran stad och det är inget fel med. men hade vi sutit där i 30min så hade det vart ett regel brott.PLUS ATT JAG HAR PRATAT BOSS BEARD OCH HAN SÄGER SJÄLV ATT VI INTE GÖR NÅGOT FEL HÄREDIT: kan admin låsa denna tråd och ta ett beslut om vad det hela handlar om Number One! Edited October 15, 2015 by illmeister Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted October 15, 2015 Report Share Posted October 15, 2015 Låser denna tråd.. Numberone sitter just nu och avtjänar en ban .. en längre sådan.. Feroz and Nordqvist 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts