Jump to content
CvGaming

Ban Request [A.V.F] Number One


illmeister
 Share

Recommended Posts

Request Information

Name: [F.C] Stefan.Ö

Offender-Name: [A.V.F] Number One

Date: 2015-10-14

Reason: breaking NLR 

Vi har krig mott AVF vi rushar deras stad då vi vet att dom är där just då, vi dödar Number One sen Blom och efter allt kommer Number One tillbaks två gånger

Bevis: Vi dödar number one i början av videon sen runt 6:00 dödar han slirenski igen och sen  i slutet av videon dödar han mig

Edited by illmeister
Link to comment
Share on other sites

jag såg nu att det blivit fel och han breakar bara NLR en gång och vi får inte campa städer men vi rushar deras stad då vet att minst number one är där och AVFS ledare ser inte något fel över att vi rushar dom

 

Link to comment
Share on other sites

 

Som jag har förstått rätt så ska ni inte ens campa utanför ganglandet?

 

Ska jag behöva säga detta igen vi campa inte vi kom dit ca 15min innan restart för att se fall ni sprang runt i staden och jag var den som låg och höll utsikt fall ni skulle komma bakom oss  har video på det hela fall det behövs  

Tycket att bara för att ni har ett gang town så ska ni inte änvända den som en safe zone. För ni vet att vi inte får campa betyder det inte att vi får göra en Raid som polisen gör i pyrgos.

Här är det som händer innan det andra videon börjar.

Ni får inte ens campa utanför någons Gangland? 

 

Edited by Ted Bundy
Link to comment
Share on other sites

men ska det va så svårt att fatta vi campar inte vi rushar eran stad och det är inget fel med. men hade vi sutit där i 30min så hade det vart ett regel brott.

PLUS ATT JAG HAR PRATAT BOSS BEARD OCH HAN SÄGER SJÄLV ATT VI INTE GÖR NÅGOT FEL HÄR

EDIT: kan admin låsa denna tråd och ta ett beslut om vad det hela handlar om Number One!

Edited by illmeister
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.