Olsson Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 V1RRE, Barre, Zacharias and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
José de Jesús Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 King SharkieMR, Olsson and José de Jesús 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted October 18, 2015 Report Share Posted October 18, 2015 Bara du som lyckas med det där A.Karlsson and Olsson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 fast man måste väll ha TRG+ i bandit? Olsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 båda är 5.56x45 så jag ser inte skillnaden Olsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 fast man måste väll ha TRG+ i bandit?Är någonting jag ska försöka ta upp denna vecka med admins är också rätt trött på att folk springer med sdar (tanken var ju vermin som lägst sen trg)Så det kommer förmodligen lite regelförändringar kring bandit inom kort Video: Fan va rekkade haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Bones Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 Olsson första gången du håller i starkare vapen än rook?håller med "Bobba" att ni ens orka gå med tråkiga set på er var män kom fullgear J.Cartello 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 Olsson första gången du håller i starkare vapen än rook?håller med "Bobba" att ni ens orka gå med tråkiga set på er var män kom fullgearDu såg ju att man inte behöver bättre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted October 19, 2015 Author Report Share Posted October 19, 2015 Olsson första gången du håller i starkare vapen än rook?håller med "Bobba" att ni ens orka gå med tråkiga set på er var män kom fullgearRook? Har aldrig kört med rook. Och nej jag tänker inte gå fullgearad när jag är själv inne och klockan är 01:00 och man är skit trött. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 båda är 5.56x45 så jag ser inte skillnaden Men Fisk om man tänker sådär, så får man ju ha både Vermin och Pistolen ACP för båda är ju .45 hahah! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teechy Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 jag kör max SDAR själv hela tiden när jag spelar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted October 19, 2015 Report Share Posted October 19, 2015 jag kör max SDAR själv hela tiden när jag spelar.najs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now