Jump to content
CvGaming

[Ban Request] - [4K]


Olsson
 Share

Recommended Posts

Name: [SC] Olsson

Offender-Name[4K] NilzzoN, [4K] AluT, [4K] Billy Bones

Date: 2015-10-21 

Reason: (RDM) Jag åkte utanför Pyrgos och såg Bill Bones så jag åkte runt hans hus han satt vid och när jag kört runt ett par gånger skriker NilzzoN "Surrender or die och jag stannar min bil och då skjuter han mig och han ger mig 2 sekunder" 

Video: https://www.youtube.com/watch?v=4zIuimMW5eo&feature=youtu.be

Han vägrade snacka i ts och darför slänger jag upp denna!

Link to comment
Share on other sites

att du kör runt och söker kos och har en heli att sen gnälla över att du dör är man inte överraskad.
eftersom ni vet billy sitter i huset så går denna regel in" Killing someone in an attempt to protect yourself or gangmembers is not RDMing." paragraf 4 punkt 6.

om du gnäller över refound så är det bara den första som ska ha dvs olsson.
eftersom det har varit så många fight på cvg där bara den personen som dör först av en "rdm" bara den personen får refound
och nästan alla då menar jag till 99 av 100 fight fortsätter fighten även det är en rdm eller inte. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

att du kör runt och söker kos och har en heli att sen gnälla över att du dör är man inte överraskad.
eftersom ni vet billy sitter i huset så går denna regel in" Killing someone in an attempt to protect yourself or gangmembers is not RDMing." paragraf 4 punkt 6.

om du gnäller över refound så är det bara den första som ska ha dvs olsson.
eftersom det har varit så många fight på cvg där bara den personen som dör först av en "rdm" bara den personen får refound
och nästan alla då menar jag till 99 av 100 fight fortsätter fighten även det är en rdm eller inte. 

 

 

Fan hade det med saken att göra? Det är ju förfan fortfarande RDM? är du helt dum eller?

Link to comment
Share on other sites

att säga folk är dum bör du tänka innan kan säga stor del av cvg folket är rätt trött på dig redan.

att åka runt leka tuff med trg:s och pistol:er

som sagt vi väljer fortfarande BARA refounda den som ni såkallar "RDM" dvs du olsson även du inte hade något bra på dig ens.

Link to comment
Share on other sites

att säga folk är dum bör du tänka innan kan säga stor del av cvg folket är rätt trött på dig redan.

att åka runt leka tuff med trg:s och pistol:er

som sagt vi väljer fortfarande BARA refounda den som ni såkallar "RDM" dvs du olsson även du inte hade något bra på dig ens.

Nej alla ska ha refound annars tar jag inte ner ban requesten och att vi kör med pistoler kan du ju glömma

Link to comment
Share on other sites

vi står fortfarande fast att refounda FÖRSTA killen som dog inte alla pga detta har hänt förr

kan ta ett exempel då vi krigade mot lz som ratz då admin sa bara refounda den första personen som dog inte alla. 

så du kan låta denna bannreq vara och låta admins avgöra.

sen olsson allt vi såg du hade i bilen var jailkläder å en mössa....

Link to comment
Share on other sites

Yes what a mess..

 

Surrender or die to a moving vehicle? Det är så fel man kan komma, hade ni spikeat han eller dylikt hade det varit okej men felet här är 1. han kör i sitt fordon 2. han får väldigt lite tid på sig att hinna göra något, om han nu rent teoretiskt ska surrendra ifrån bilen så måste han 1. få en chans att stanna fordonet, 2 få en chans att hoppa ut, 3 få tid på sig att ta upp händerna...

4k Refunda samtliga inblandade (att ni gör en fel engage ger er inte rätten att fortsätta skjuta) OBS: enda gången detta är okej är om SC har börjat skjuta på er(I videon presenterad så ser jag inte detta? för då har SC accepterat att ni gjorde fel, ni kommer få refunda olsson men dom övriga har valt att ta striden)

Ni har 24h på er att lösa detta, kontakta mig när det är klart med ett pm på forumet Olsson.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic

Yes what a mess..

 

Surrender or die to a moving vehicle? Det är så fel man kan komma, hade ni spikeat han eller dylikt hade det varit okej men felet här är 1. han kör i sitt fordon 2. han får väldigt lite tid på sig att hinna göra något, om han nu rent teoretiskt ska surrendra ifrån bilen så måste han 1. få en chans att stanna fordonet, 2 få en chans att hoppa ut, 3 få tid på sig att ta upp händerna...

4k Refunda samtliga inblandade (att ni gör en fel engage ger er inte rätten att fortsätta skjuta) OBS: enda gången detta är okej är om SC har börjat skjuta på er(I videon presenterad så ser jag inte detta? för då har SC accepterat att ni gjorde fel, ni kommer få refunda olsson men dom övriga har valt att ta striden)

Ni har 24h på er att lösa detta, kontakta mig när det är klart med ett pm på forumet Olsson.

Satus på detta Jonasp?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.