Philips Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 (edited) Nu har det kommit till att jag ska typ sluta spela, Efter mer än ett år på cvgaming och mer än 2000+ timmar, Kommer ihåg när det var max 20 pers inne på servern och de var fullt med zafir o sånt, har haft många roliga stunder här. Anledningen till att jag sluta är för att jag har tröttnat på arma och andra anledningar både angående factions och admins. Kommer nog sitta i ts men kommer inte spela typ något // [A.P.D] Mr.Heisenberg [z'] Alfons med fler namn, Vill Tacka Eurozze,Goatis och många andra för en grym tid på server., Får se när jag kommer tillbaks på servern, Dock så kan jag lova att jag kommer börja spela någon gång igen. Hälsningar Philipz Edited October 25, 2015 by Philips Feroz, Fisk, Kupa and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eurozze Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Kommer att sakna dig inne på servern Olsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yFreeman Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Du får ha det så bra! <3 José de Jesús and Olsson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Vi höres kompis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jul Maria Posted October 27, 2015 Report Share Posted October 27, 2015 :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now