J. Senaz Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Name: [LW] Jonatan SenazOffender-Name: Oliver, jehovasDate: 2015-11-07 runt 21:40Reason: Först så åker dom in i min bil (VDM). Sen när jag hoppar ut ur bilen för att fråga dom vad dom gjorde som ni hör i klippet blir jag skjuten utan engage (RDM).https://www.youtube.com/watch?v=EXrTWkfJw1Y&feature=youtu.be Ta ner volymen innan ni kollar på klippet, jag skriker lite i slutet Kupa, Mirre, Kafarov and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 NSS Nils satt i bilen också J. Senaz and Elnour Isak Adam 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castiel (Oliver) Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Det där är helt klart RDM och VDM. Hoppas de får betala sitt pris för de dem har gjort. J. Senaz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorreN Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Vet inte om de är VDM? är de bara jag som ser att han åker på spike och tappar kontrollen? RDM ja men inte vdm Fisk and SharkieMR 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J. Senaz Posted November 10, 2015 Author Report Share Posted November 10, 2015 @NorreN Det är troligen dsync då det inte kom någon efter att bilarna hade kolliderat med varandra. Mina gängmedlemmar såg inte heller någon. Dessutom så svänger bilen inte åt ett håll när man åker på spikar. Det som händer är att bilen rullar långsamt framåt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted November 12, 2015 Report Share Posted November 12, 2015 Banned 2 Days for RDM - Jehovas never gave a proper engage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts