Kupa Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 (edited) Jepp, titlen är sann. Önskar du att åka med och drifta med vårt volvo gäng? Jo, varsågod. Möts i kavala market och varvar våra motorer och dunkar hög musik med våra budget basar. Visst har vi några krav, du måste va över 13 år med mycket pung hår och äga en svettig Volvo som inte får se bra ut. Och helst skall du va avdankad och dricka mycket sprit, samt prata fult med lös i käften. Nu är Altis vägar farliga!!! Be aware, driving like this (VDM) results in a Ban. Avoid it (I serve my punishment as I write this) Edited November 10, 2015 by Kupa illmeister, Herr Bynz, G. Kasper and 9 others 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
illmeister Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 (edited) 240tin is on altis o drifta raukt in i polis hq Edited November 9, 2015 by illmeister Kupa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eurozze Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 När man har lite för väl tråkigt inne vid Kavala market så är det sådant här som händer... J.Cartello, Kupa and SharkieMR 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 (edited) Haha vilken king, Vad heter musiken? XD Edited November 9, 2015 by v.pUTIN Kupa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted November 9, 2015 Author Report Share Posted November 9, 2015 Haha vilken king, Vad heter musiken? XD Första låten är bara och söka på "240 musik" så får du upp henne. Och andra är Dooferz - Ombess Ft. Bredhe | VOLVOSofSWEDEN | Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 (edited) Asså va**n är det här Edited November 9, 2015 by J.Cartello Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 varför fick han ban? :PPPPPPP Herr Bynz, Kupa and bobin 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Förstår inte riktigt. Visst, rolig video Kupa, men varför göra detta i Kavala där som mest folk är som ger dig störst chans att VDMa flest folk?Ja, du har varit en fraktionsmedlem, som borde ha gjort så att du skulle förstått att kavala är högt populerat område som man inte borde köra runt och "drifta" in i massa folk. Bättre än såhär kan du Kupa. J. Blane 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted November 9, 2015 Author Report Share Posted November 9, 2015 Förstår inte riktigt. Visst, rolig video Kupa, men varför göra detta i Kavala där som mest folk är som ger dig störst chans att VDMa flest folk?Ja, du har varit en fraktionsmedlem, som borde ha gjort så att du skulle förstått att kavala är högt populerat område som man inte borde köra runt och "drifta" in i massa folk. Bättre än såhär kan du Kupa.Det jag inte förstår, är att allt måste bli en "grej" menningen med att jag körde som Jah gjorde, hade ingenting med videon att göra från första början. Såg det som en rolig grej efteråt.och att folk inte flyttar sig när jag tutar och står mitt i vägen är väl la inte mitt fel? Enligt mig är det inte ens RP, för jag personligen skulle nog aldrig i helvetet stå på vägen och käka grillkorv tillexempel. Gud skapade 2 ben, använd dom (gå på kanten) Eurozze and J. Blane 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 och att folk inte flyttar sig när jag tutar och står mitt i vägen är väl la inte mitt fel? Enligt mig är det inte ens RP, för jag personligen skulle nog aldrig i helvetet stå på vägen och käka grillkorv tillexempel. Så om du tutar på nån irl och dom inte flyttar sig så kör du rakt på dom? wat V1RRE and Ludwig 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted November 9, 2015 Author Report Share Posted November 9, 2015 Så om du tutar på nån irl och dom inte flyttar sig så kör du rakt på dom? watkommer jag i 250 och tutar på folk behöver jag inte bromsa eller köra över dom:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now