Jump to content
CvGaming

Ban Request A.P.D Norren


luckiiee
 Share

Recommended Posts

Request Information

        Name: H.R.A Luckiiee

        Offender-Name: A.P.D NorreN

        2015-11-12 22.15

        Reason: Åker in i Kavala för att lämna en Hunter som NLF hade stulit från dom, börjar med att Frost dödar mig innan ja hinner säga ett ord.
                     Det jag dock stör mig på något så fruktansvärt är det super värdelösa RP:t NorreN bjuder på när han snabbt som fan vill ha in mig i jail innan det blir serverrestart.
                     Får heller ingen mat eller vatten, jag tycker detta är grov lack of rp och borde resultera i ban, jävligt trött på att polisen klagar på vårat RP och bjuder tillbaka med detta.

https://youtu.be/K43htG47cpY
 

Link to comment
Share on other sites

Den underliggande orsaken till ban requesten är pga att vi i full vänlig mening ska lämna tillbaka en hunter som NLF hade stulit från dom, att frost väljer att skjuta och nyttja deras kos istället för att vänta tills jag kommer fram med huntern till honom är såklart hans rätt men efter att blivit ressad och man förklarar åt polisen varför man var där och att man skulle lämna tillbaka en hunter hade man kunnat direkt komma överens om att polisen missförstod våran "intention" tackat och släppt oss, men nej istället var man ett äckligt smutsigt rebellsvin osv, Manfred kommer fram och bjuder på det briljanta RP:t "ska vi avrätta honom eller?" Och några försök att resonera med polisen senare så händer det på videon, sjukt dåligt gjort när man bara kunde sagt "jaha ni skulle bara lämna igen huntern, shit sry tack så mkt, ha de hej" eller liknande när man fick förklarat vad vi gjorde där.

Norren behöver inte bli bannad, la denna i "the heat of the moment" men ett litet ursäkta på ts hade varit Nice då jag vet att norren alltid brukar  bjuda på RP, om än lite för mkt av "äckliga svin" delen.

mvh

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.