capii Posted November 18, 2015 Report Share Posted November 18, 2015 Name: Capii Date: En vecka eller lite till tror jag Reason: jag blev bannad för att jag gjorde något som kallas duping och är en sak som är väldigt emot server reglerna och fattar inte vad som flög in i mej och vad som gjorde att jag gjorde något så dumt,och idag sitter jag och och tänker på att det var VÄLDIGT DUMT och väldigt onödigt för jag gillar CVG väldigt mycket,har mycket kompisar och andra sköna folk på servern som man verkligen saknar varje dag. Sen förstår jag verkligen att detta var något av det mest idiotiska sakerna man kunde gjort och ångrar mej något ENORMT idag och skulle verkligen verkligen vilja ha en sista chans eller något som kallas (prov period) för jag vill verkligen tillbaka till detta underbara community igen och saknar alla folk här och roliga minnen. /Capii NilzzoN and Kupa 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted November 18, 2015 Report Share Posted November 18, 2015 Att säga att du ska ddosa mig och hacka mitt steam konto tror jag inte låter som du vill bli unbannad imo. Och jag tror jag även fick höra av emil att du ville veta vad jag heter irl (förnamn och efternamn) vet inte vad du tänkte göra med den infon kooben, Bachne, WoXXeN and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NilzzoN Posted November 18, 2015 Report Share Posted November 18, 2015 Gillar det som du har skrivit capii! jag längatar att få kö med dig igen! #riktigtschysstkille Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted November 18, 2015 Report Share Posted November 18, 2015 #FreeCapii <3 vill lira med dig igen! ;( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 18, 2015 Report Share Posted November 18, 2015 1 hour ago, HedmaN said: #FreeCapii <3 vill lira med dig igen! ;( i en annan tråd på en annan spelare som gjort exakt samma sak: Dåligt att du inte tänkte så innan. För duping är att man bryter regler och det är fult mot admins, För att dom vill att det ska vara mindre vapen. Dubbelmoral much..? #capiiwillstaybanned, återkom med en ban appeal om någon månad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts