Jump to content
CvGaming

Capii banned :/


capii
 Share

Recommended Posts

     Name: Capii

            Date: En vecka eller lite till tror jag 

            Reason: jag blev bannad för att jag gjorde något som kallas duping och är en sak som är väldigt emot server reglerna och fattar inte vad som flög in i mej och vad som gjorde att jag gjorde något så dumt,och idag sitter jag och och tänker på att det var VÄLDIGT DUMT och väldigt onödigt för jag gillar CVG väldigt mycket,har mycket kompisar och andra sköna folk på servern som man verkligen saknar varje dag. Sen förstår jag verkligen att detta var något av det mest idiotiska sakerna man kunde gjort och ångrar mej något ENORMT idag och skulle verkligen verkligen vilja ha en sista chans eller något som kallas (prov period) för jag vill verkligen tillbaka till detta underbara community igen och saknar alla folk här och roliga minnen.

/Capii

Link to comment
Share on other sites

Att säga att du ska ddosa mig och hacka mitt steam konto tror jag inte låter som du vill bli unbannad imo.

Och jag tror jag även fick höra av emil att du ville veta vad jag heter irl (förnamn och efternamn) vet inte vad du tänkte göra med den infon

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, HedmaN said:

#FreeCapii <3 vill lira med dig igen! ;(

i en annan tråd på en annan spelare som gjort exakt samma sak:

Dåligt att du inte tänkte så innan. För duping är att man bryter regler och det är fult mot admins, För att dom vill att det ska vara mindre vapen.

 

Dubbelmoral much..? #capiiwillstaybanned, återkom med en ban appeal om någon månad.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.