Ludwig Posted November 18, 2015 Report Share Posted November 18, 2015 Ja ni... Ännu en gång, inte förvånad. Ja, jag och Mackan blev sänkta utav en bil... Andreas, Hallvardo, Elnour Isak Adam and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mackan1 Posted November 18, 2015 Report Share Posted November 18, 2015 Den bilen asså </3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted November 18, 2015 Report Share Posted November 18, 2015 Aaaaaah så det är alltså det A.P.D står för? Altis Pleb Department? Ludwig 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J. Blane Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 Lät fan som jokern en sekund där. Haha asså min aids mick ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SharkieMR Posted November 19, 2015 Report Share Posted November 19, 2015 LOL nu vet jag vad som hände såg er döda båda två på kartan Mackan1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now