Olsson Posted November 21, 2015 Report Share Posted November 21, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=KO6O6tMEj7E Obbe, Pablo-, Tintin and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted November 21, 2015 Report Share Posted November 21, 2015 Inte illa, ser att du är ganska hajj på att fixa med intro å sånna grejjer. Vad använder du för program?:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted November 21, 2015 Author Report Share Posted November 21, 2015 1 minute ago, v.pUTIN said: Inte illa, ser att du är ganska hajj på att fixa med intro å sånna grejjer. Vad använder du för program?:P Windows Movie Maker Sony Vegas Pro After Effects Microsoft Expression Encoder 4 paint.NET Photoshop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Br0ze Posted November 21, 2015 Report Share Posted November 21, 2015 1 hour ago, Olsson said: Windows Movie Maker Sony Vegas Pro After Effects Microsoft Expression Encoder 4 paint.NET Photoshop / sony vegas intro template download VisionPie, A. Savage and Barre 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted November 21, 2015 Author Report Share Posted November 21, 2015 1 minute ago, Br0ze said: / sony vegas intro template download ja men för edita använder jagmiecrosoft expression encoder 4 sony vegas och movie maker och bilder after effects och paint och photoshop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Br0ze Posted November 21, 2015 Report Share Posted November 21, 2015 1 hour ago, v.pUTIN said: Inte illa, ser att du är ganska hajj på att fixa med intro å sånna grejjer. Vad använder du för program?:P Här putin http://editorsdepot.com/templates/sony-vegas VisionPie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted November 21, 2015 Report Share Posted November 21, 2015 Har en massa klipp på MLG Moments som jag vill sätta ihop till ett montage. Alla klippen är 5 minuter långa då jag dragit Alt+10 på ShadowPlay med dom. Behöver ett program där jag kan klippa ner klippen, klippa ihop dom och lägga till musik och annat. Vill inte betala ett öre. Några förslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted November 21, 2015 Report Share Posted November 21, 2015 58 minutes ago, KayTac said: Har en massa klipp på MLG Moments som jag vill sätta ihop till ett montage. Alla klippen är 5 minuter långa då jag dragit Alt+10 på ShadowPlay med dom. Behöver ett program där jag kan klippa ner klippen, klippa ihop dom och lägga till musik och annat. Vill inte betala ett öre. Några förslag? windows movie maker Ludwig 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serious Sam Posted November 21, 2015 Report Share Posted November 21, 2015 KayTac klipp videon i vlc player jätte lätt, Du spelar in det du vill ha i stycken V1RRE 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted November 21, 2015 Author Report Share Posted November 21, 2015 1 hour ago, KayTac said: Har en massa klipp på MLG Moments som jag vill sätta ihop till ett montage. Alla klippen är 5 minuter långa då jag dragit Alt+10 på ShadowPlay med dom. Behöver ett program där jag kan klippa ner klippen, klippa ihop dom och lägga till musik och annat. Vill inte betala ett öre. Några förslag? Gå in på piratebay och cracka ner Vegas pro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now