Jump to content
CvGaming

Ban Request NLF all of them but Elcapitano/hampus


Jackson
 Share

Recommended Posts

        Name: [Cv-D] [CSL] Jax

        Offender-Name: Hela NLF förutom Hampus.

        Date: 2015-11 -28 <late evening     

   Reason: RDM - https://www.youtube.com/watch?v=Hz9mQilYVr4 jag hörde aldrig att dom sa något, lyssnar du noga kan du höra ett mummel men det är inget man begriper. typ 3 sekunder senare får jag ett skott i pannan...

  Och Lack of RP vi bad dom uppehålla HRA så vi kunde smyga in och processa. dom gör då det men dom dör allihopa en restart efter det rånar dom oss och mördar oss av den anledningen dom gör det ytterligare en gång igen en restart senare. ingen av gångerna tar dom upp detta och första gången är den som är i videon ovanför där hör man ju inte ens deras engeage så jag tycker att det är tråkigt gjort och har lagt upp det här alltingen ihop om att få reda ut detta och få en refound eller för att få dom bannad, i skrivande stund är det ingen av dom inne. pma mig när ni ser detta...

Link to comment
Share on other sites

Declined, man hör ju klart och tydligt hur NLF engagear..

 

*update 2015-11-28 03.53* 

Eftersom Jax känner att beslutet är felaktigt att man inte kan höra någonting, han anser även att hela NLF förrutom hampus ska bli bestraffad (Hampus som engagear, hampus som dödar 2 pers)

Så jag återkommer efter DH, när jag, Goatis & Afriel tar ett gemensamt beslut

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
  • Guest unlocked this topic

Svårt att tro att du är seriös men aja, alright.
1. Det är inte vårat fel att ni sitter och babblar som fan.
2. Inte vårat fel att du sitter på DH och har massa annat oljud runt dig.
3. Lär dig rollspela, ta upp händerna istället om du inte vill dö, inte en out of rp bullshit excuse som "Jag sitter på dh skjut inte"
4. Vi lät er bli ressade pågrund av erat grinande men du lägger upp en ban request endå, måste vara svårt att förlora en 7v4 fight antar jag.

Nu kan jag ge dig lite tips,
1. Fixa mute bind till TS så slipper du höra allt babblande från dina kamrater när någon pratar med dig ingame.
2. Skit i att åka till DH.

Alla andra runt om El Capitano när han slängde engagen hörde den, plus att man hör engagen i din video.(Ifall du inte hade haft oljud från TS så hade man hört den ÄNNU tydligare.)

Tack för mig.


 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.