Jump to content
CvGaming

Ban Request - [WL] LuckaN & [WL] Svedin


Kafarov
 Share

Recommended Posts

        Name: [T.W.C.B] Sgt. K. Tacos

        Offender-Name: [WL] LuckaN & [WL] Svedin

        Date: 2015-11-30 - 20:05

        Reason: I was driving through Agios, i saw someone shoot an SDAR, so i turned around. Then i got engaged while driving in 100km/h+. You can also see them shoot at me, i didn't catch the situation of when they killed me, my teammate has a video of who kills me, i also decided not to shoot back because i thought it was more worth not taking the fight and getting a refund instead. I showed my gear on the video just to show what i had in case i would get RDMed. And so was the case. After i captured the video, i crashed into a tree, then i got out and tried to get back into my vehicle, but my game was too laggy. Then i got killed. I know it's not alot of gear, but i would accept a refund instead of these guys getting banned.

  •  If you plan to rob a by passing car, you may not randomly fire at the vehicle to make it stop (Only Roadblocks and spike trips is allowed during this situation)

The incident begins at 4:20 https://www.youtube.com/watch?v=PRZ3KeXP-TA&feature=youtu.be

Here you see who killed me (if you need a video from my friends POV then contact me, he was not there but they say the exact things in TeamSpeak and the date is the same as my video aswell.  https://gyazo.com/a434bfb775374ef92d6a9fd82adfc255

OBS!!! Måste medge att klippet jag la upp verkar väldigt kort, men så fort som dom sköt ett skott tryckte jag på Alt + F10 vilket sparar dom sista 5 minutrarna, men man ser engagen medans jag kör och skottet som avfyras mot min bil.

 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, luckan said:

varför har du inte med när du stannar bilen och skjuter mot oss 

 

 

(It doesn't matter, im not claiming you did rdm or anything(thats for the admins to judge) but in general if you did engage wrong, and you still got killed they could still put up a valid ban request)

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, luckan said:

varför har du inte med när du stannar bilen och skjuter mot oss 

 

 

Jag sköt aldrig mot er, vill du bevisa det så släng upp videon här. För både du och jag vet ju att du ljuger nu.

 

9 minutes ago, luckan said:

Vart ser   du mig någon stans

I busken precis innan Svedin engagar mig så ser jag dig.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, luckan said:

ok länka då 

 

Här är bevis på vem det var som dödade mig under händelsen. Kräver admin video på att det var Luckan som dödade mig så finns det. Det var dock min polare som spelade in från sin POV men man hör vad jag säger, på filmen jag hade så säger dom precis samma saker som i hans. Så det är ingen scamming så sätt. Hursomhelst, här är screenshot på att du dödade mig. Dessutom stämmer videons datum som min polare gjorde med datumet på ban requesten så inget lurendrejeri där heller.

https://gyazo.com/a434bfb775374ef92d6a9fd82adfc255

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, luckan said:

men du började ju skuta mot oss vi försvarade bara oss

Insert other media

Men ladda upp det då? Luckan varför säger du saker som inte är sanna? Mitt mag var fullt hela incidenten och jag ville inte skjuta tillbaks, istället ville jag recorda så att jag kunde få refund för den där engagen. Men har jag skjutit tillbaks så får du väl bevisa det då, blir dock svårt då det aldrig hänt.

 

6 hours ago, BjeNw0w said:

https://www.youtube.com/watch?v=GPlYzm9wEKw <-- inte första gången de fail engagear/avrättar

Ahahahahaha jag säger ju det. Dom måste ta en extra titt på reglerna.

Link to comment
Share on other sites

Det finns nog med bevis och ska även prata med båda parter så låser tråden tills senare idag.

 

EDIT: Har pratat med båda parterna och Kaytac / Sgt. K. Tacos skrev i Ban Requesten att han hellre ville ha refund och efter att jag pratat med Svedin & Luckan så kom vi fram till att dem skulle refunda denna gång.

Låser och flyttar tråden.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.