Jump to content
CvGaming

Ban Request "[SC] Lallish"


Ludwig
 Share

Recommended Posts

Request Information

Name: [A.P.D] C. Hustle

Offender-Name: [SC] Lallish

Date: 2015-12-08

Reason: Trolling/RDM
Jag och Lavoshkin är ute och patrullerar och [SC] Lallish försöker att dra våran uppmärksamhet genom att köra runt oss hela tiden och försöka vara rolig. Efter ett tag när Lavoshkin börjar bli trött på detta som vem som helst skulle ha blivit, drar han fram tazern och försöker tazea dem så att de ska sluta. Går en sekund sen hoppar Lallish ut och smäller både mig och Lavoshkin. Jag anser att detta är RDM på mig då jag inte utgör något möjligt hot då jag bara sitter i min bil och väntar.

https://www.youtube.com/watch?v=nLG0MMEUbn8&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

Du måste skämta med mig?

Din polare väljer att dra fram tazern och börja skjuta vilket leder till att jag får KOS? Jag måste ju ha rätten till och försvara mig själv om ni börjar öppna eld?

Och vadå åker runt er för att försöka och vara rolig, Jag åkte runt och väntade på att thorsten skulle hoppa in. Du kan nog fråga han själv, Sen så vill jag heller inte stå still då jag vet att jag kör runt i en polisbil.

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Zetas said:

 

Och vadå åker runt er för att försöka och vara rolig, Jag åkte runt och väntade på att thorsten skulle hoppa in. Du kan nog fråga han själv, Sen så vill jag heller inte stå still då jag vet att jag kör runt i en polisbil.

Detta stämmer, jag ville inte hoppa in direkt då jag försökte snacka med Lavoshkin, kanske inte var en jättebra idé då Lallish hade deras bil haha ^^

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Zetas said:

Du måste skämta med mig?

Din polare väljer att dra fram tazern och börja skjuta vilket leder till att jag får KOS? Jag måste ju ha rätten till och försvara mig själv om ni börjar öppna eld?

Och vadå åker runt er för att försöka och vara rolig, Jag åkte runt och väntade på att thorsten skulle hoppa in. Du kan nog fråga han själv, Sen så vill jag heller inte stå still då jag vet att jag kör runt i en polisbil.

Du kunde ha hoppat ut och rp:at som vi försökte göra med dig?
Nej, istället fortsätter du köra runt oss hela tiden.
Sen ser jag ingen mening med att skjuta mig när jag sitter helt still i bilen helt utan någon väst eller vapen framme.

Kommer inte kommentera mer på denna och låter en Admin ta beslutet.

Link to comment
Share on other sites

Kommer declina den här eftersom Lavoshkin har valt att skjuta på föraren i bilen, ni borde nog fundera ut lite andra metoder istället tex, Lethal vapnet framme, skjut ut 1 däck och skrik på han att han ska ge fan i att köra runt i bilen eller så kommer ni öppna eld medans ni tar lite skydd etc.

 

Till lallish: Din kill på ludwig var ju dock helt jävla onödig och på snudd på lack of roleplay eftersom han inte direkt utgör ett hot, o andra sidan så är det omöjligt för lallish att veta att du vill rpa ludwig med tanke på att du sitter just där du gör, om du varit utanför och stått utan vapen hade det varit en annan femma men tänk på att det är en rollspels server och du behöver inte skjuta ludwig i det här läget..

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.