v.pUTIN Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Request Information Name: [FU] Leffe Pistol Offender-Name: [A.P.D] Caden Date: 2016-01-06. 16:50~ Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. VDM, Han tar ju upp hela körfäletet. Jag bad om att få tillbaka mina saker men det ville han ej Film: http://www.twitch.tv/lundbergxp/v/33911374 Feroz, chebbi, Joelelele and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorreN Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Skriver bara för att hjälpa dig Putin, länken är för att skapa en highlight, du får skriver in tiden sen skapa så du får ett länk där allt händer. nu är de länk på hela VODen Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted January 6, 2016 Author Report Share Posted January 6, 2016 5 minutes ago, NorreN said: Skriver bara för att hjälpa dig Putin, länken är för att skapa en highlight, du får skriver in tiden sen skapa så du får ett länk där allt händer. nu är de länk på hela VODen vafaen, gjorde inte hela då, chilla Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Vet inte vad du tycker är VDM men om du tycker att en vdm är när du kommer i 300km mitt i vägen och jag inte vet var jag ska köra så jag försöker köra undan men gick inte så bra, Waow, VDM är när man gör nått med mening ser det ut som att jag gör det där med mening ? wtf Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted January 6, 2016 Author Report Share Posted January 6, 2016 Som du ser i filmen Caden, så kör du på min sida vägen sen när jag försöker åka över på andra sidan så svänger du med av. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Men fortfarande så gjorde jag inte dem med mening, det är inte mitt fel att du kör i 200km kör i den hastighet som du ska. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 11 minutes ago, v.pUTIN said: Som du ser i filmen Caden, så kör du på min sida vägen sen när jag försöker åka över på andra sidan så svänger du med av. Det är ju ingen VDM det är en helt vanlig krock. Caden är påväg ut från Airfield medans du kommer i full fart så han försöker svänga över på sin sida av vägen samtidigt som du försöker undvika honom genom att åka över på hans sida av vägen. Lavoshkin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 Caden bannad 1 dag för VDM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts