Diddeh Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Tjo, har blivit dags för mig att dra mig också. Har helt enkelt inte det är "suget" för arma som jag hade i början, och ser själv ingen anledning till att fortsätta lira något som jag inte tycker är speciellt kul. Enda anledningen till att jag lirat de senaste månaderna är folket jag spelat med, inte spelet själv. Så tack till mina bröder, ni vet vilka ni är! Kommer säkert softa på ts och glida in på servern då och då, får se hur det blir! Tack för mig! Karleeen, HedmaN, Darwin and 10 others 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Ta hand om dig Khalifa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fakir/Strand Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Hare bra mannen så hörs vi! Diddeh 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Simma lugnt i vattnet där ute Khalifa! Diddeh 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Tack för många jävligt roliga stunder! Ha det bra knivhuggarn så hoppas jag vi hörs i framtiden! Nordqvist and Diddeh 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Hare bra Khalifa bror <3 Diddeh 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
José de Jesús Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 f***ing broder Ha det bra så hörs vi Nordqvist, Diddeh, A.Karlsson and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Hadé Khalifa! Diddeh 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Karlsson Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Men diddéboii då Diddeh and A.Karlsson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Ha de bra mannen! Fett skön kille ska du veta Diddeh 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Vem e Khalifa? Diddeh 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karleeen Posted January 14, 2016 Report Share Posted January 14, 2016 Ta det lungt med knivhuggningen, Ha det bra så hörs vi broder ! Diddeh 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samir Badran Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 Diddeh min bror.. jag som ska köpa ny dator och grejer men men du vet vad jag tycker om dig min brooooorrrrr <3 jag som såg fram emot att spela med dig när jag köpt ny dator men vi får la ses IRL någon gång om jag blåser förbi sthlm. fan bror peace out och sköt om dig :* Diddeh 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now