capii Posted January 16, 2016 Report Share Posted January 16, 2016 Hejsan Capii här jag har skrivit här innan och frågat om unbann och fick svar att komma TeamSpeak för att snacka och det har gått en månad nu typ och undrar om jag får komma TeamSpeak och snacka om saken //Mvh Capii Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted January 16, 2016 Report Share Posted January 16, 2016 Tror inte att du kommer bli unbannad fortare bara för att du spammar Ban Appeals :/ Vpswede, Bugge, Joelelele and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
capii Posted January 16, 2016 Author Report Share Posted January 16, 2016 jag spammar inte dom försvinner så jag tror inte dom ser dom bara Capii Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted January 16, 2016 Report Share Posted January 16, 2016 6 minutes ago, capii said: jag spammar inte dom försvinner så jag tror inte dom ser dom bara Capii Dom är kvar, du har 3st uppe atm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 16, 2016 Report Share Posted January 16, 2016 Efter en kort diskussion med andra admins, så har vi kommit fram till att vi inte litar på dig. Därför väljer vi att neka din ban appeal både ts och ingame. Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts