Olsson Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 (edited) Name: [SC] Olsson Offender-Name: [?] Peddeboii Date: 2016-01-20 Reason: Vi hade fight emot Unknown och när jag är inne i checkpointen blir jag skjuten igenom en av murarna då pedro sitter på andra sidan av en mur, Helt plötsligt är han innanför muren! Bevis: Edited January 20, 2016 by Olsson Kupa, Vpswede, Obbe and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 Du hör ju tillochmed hur Pedro skriker att han buggade fast i en vägg? Har för mig att man kan skjuta under väggarna, är som små hål där om jag minns rätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 32 minutes ago, Feroz said: Du hör ju tillochmed hur Pedro skriker att han buggade fast i en vägg? Har för mig att man kan skjuta under väggarna, är som små hål där om jag minns rätt. visst feroz han buggade fast, men har han rätt att använda buggen till att döda olsson? Jag tycker inte det om han buggade fast så borde han försöka komma där ifrån APD Caden // SC Caden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 Just now, CasperEbbesen said: visst feroz han buggade fast, men har han rätt att använda buggen till att döda olsson? Jag tycker inte det om han buggade fast så borde han försöka komma där ifrån APD Caden // SC Caden Då Olsson skjuter på honom när han blir buggad igenom så är det klart att han ska få skjuta tillbaka för att få en chans att leva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 Just now, Feroz said: Då Olsson skjuter på honom när han blir buggad igenom så är det klart att han ska få skjuta tillbaka för att få en chans att leva. vem är det som skjuter först? av dom två? Rarre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 2 minutes ago, CasperEbbesen said: vem är det som skjuter först? av dom två? Pedro skjuter när han är på andra sidan av väggen under väggarna, men när buggen händer så vet jag faktiskt inte vem som skjuter först, ser mest ut som att dom skjuter samtidigt Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted January 20, 2016 Report Share Posted January 20, 2016 4 minutes ago, Feroz said: Pedro skjuter när han är på andra sidan av väggen under väggarna, men när buggen händer så vet jag faktiskt inte vem som skjuter först, ser mest ut som att dom skjuter samtidigt fast den där muren går nog inte att skjuta igenom är nästan 99% på det, sen har ju olsson 54hp kvar dirket och han skriker HAN skjuter mig igenom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bugge Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 Men då är min fråga så här: Vrf skulle han ens stå så j**la nära väggen? Då måste ha ju ha försökt bugga pipa eller nått ? Och om du ska bugga dig så måste du springa och lägga dig ner eller bugga pipa, ända sättet. För står du "bara" bredvid vägen så kommer den inte sluka in dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 För mig så var det ett hål i väggen som man kunde gå igenom men inte för alla andra, är påväg hem nu och ska ladda upp klipp på att det var ett hål i väggen för mig. Elnour Isak Adam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted January 21, 2016 Report Share Posted January 21, 2016 37 minutes ago, A. Nord said: För mig så var det ett hål i väggen som man kunde gå igenom men inte för alla andra, är påväg hem nu och ska ladda upp klipp på att det var ett hål i väggen för mig. Kafarov and Elnour Isak Adam 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted January 23, 2016 Author Report Share Posted January 23, 2016 On 2016-01-21 at 4:18 PM, A. Nord said: Funkar inte för mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halffinger Pete Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 On 2016-01-21 at 4:18 PM, A. Nord said: Fixa videon du har fram till 21 ikväll 26/1-2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted January 26, 2016 Author Report Share Posted January 26, 2016 Har sätt från Pedro nu https://gyazo.com/4d1ae5dc11108fa64f4f159ba8396677 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halffinger Pete Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Då jag har sett bevis på det som säges i texten så kommer denna att declined denna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts