Olsson Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 Name: [SC] Olsson Offender-Name: AP och D Date: 2016-01-23 Reason: Jag blev tagen för jag hade olagligt gear APD flyger mig till athira HQ och sätter mig i jail sedan så 2 minuter senare är APD Vid prison då dem har fast travlat från Athira till Kavala vilket är fel. Kafarov and J. Stalin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 1 hour ago, Olsson said: Name: [SC] Olsson Offender-Name: AP och D Date: 2016-01-23 Reason: Jag blev tagen för jag hade olagligt gear APD flyger mig till athira HQ och sätter mig i jail sedan så 2 minuter senare är APD Vid prison då dem har fast travlat från Athira till Kavala vilket är fel. Hej Angående "Fast Travel". När jag var APD. Så raidade vi ditt hus. Du fast travlade fram och tillbaka så lådorna försvann och kom tillbaka. Tillslut så spawnade du in i ditt hus från någon annan stans. Så jag förstår verkligen inte? Kasta inte sten i glashus. MvH Tintin and VisionPie 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted January 23, 2016 Author Report Share Posted January 23, 2016 4 minutes ago, BlackPanda said: Hej Angående "Fast Travel". När jag var APD. Så raidade vi ditt hus. Du fast travlade fram och tillbaka så lådorna försvann och kom tillbaka. Tillslut så spawnade du in i ditt hus från någon annan stans. Så jag förstår verkligen inte? Kasta inte sten i glashus. MvH Har ingen aning om vad du pratar om :O? Har inget minne om det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted January 23, 2016 Report Share Posted January 23, 2016 11 minutes ago, Olsson said: Har ingen aning om vad du pratar om :O? Har inget minne om det Alltid enkelt och leka dum. Detta ägde rum i "Kalithea" Vid Diamondtrader. Men som sagt jag ville bara flika in och säga att detta känns helt befängt att anklaga någon annan för något när man själv gör det dagligen. För mig luktar det en smula dubbelmoral! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted January 23, 2016 Author Report Share Posted January 23, 2016 Kommer inte ihåg detta :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 3 hours ago, BlackPanda said: Alltid enkelt och leka dum. Detta ägde rum i "Kalithea" Vid Diamondtrader. Men som sagt jag ville bara flika in och säga att detta känns helt befängt att anklaga någon annan för något när man själv gör det dagligen. För mig luktar det en smula dubbelmoral! Vill inte vara sådan, men du har ingenting med denna ban req´en att göra! Att sitta och säga saker är lätt utan bevis! No hate bachne men men. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 8 hours ago, v.pUTIN said: Vill inte vara sådan, men du har ingenting med denna ban req´en att göra! Att sitta och säga saker är lätt utan bevis! No hate bachne men men. Vi har bevis men det är så länge sen och vi börjar inte gråta för en fast travel Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 Dem var ju inte direkt mitt i en fight då ni var i safezone i Athira och inget hindrar dem enligt reglerna att fast travla. Dock kan jag tycka att det är riktigt tråkigt att APD fast travlar i såna här situationer men samtidigt så har dem inte brutit några regler i klippet du har lagt upp. Declined. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts