Jump to content
CvGaming

Ban request - AP och D


Olsson
 Share

Recommended Posts

        Name: [SC] Olsson

        Offender-Name: AP och D

        Date: 2016-01-23

        Reason: Jag blev tagen för jag hade olagligt gear APD flyger mig till athira HQ och sätter mig i jail sedan så 2 minuter senare är APD Vid prison då dem har fast travlat från Athira till Kavala vilket är fel.

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Olsson said:

        Name: [SC] Olsson

        Offender-Name: AP och D

        Date: 2016-01-23

        Reason: Jag blev tagen för jag hade olagligt gear APD flyger mig till athira HQ och sätter mig i jail sedan så 2 minuter senare är APD Vid prison då dem har fast travlat från Athira till Kavala vilket är fel.

 

 

Hej Angående "Fast Travel".

 

När jag var APD. Så raidade vi ditt hus. Du fast travlade fram och tillbaka så lådorna försvann och kom tillbaka. Tillslut så spawnade du in i ditt hus från någon annan stans. Så jag förstår verkligen inte? 

Kasta inte sten i glashus.

MvH

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, BlackPanda said:

Hej Angående "Fast Travel".

 

När jag var APD. Så raidade vi ditt hus. Du fast travlade fram och tillbaka så lådorna försvann och kom tillbaka. Tillslut så spawnade du in i ditt hus från någon annan stans. Så jag förstår verkligen inte? 

Kasta inte sten i glashus.

MvH

Har ingen aning om vad du pratar om :O? Har inget minne om det

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Olsson said:

Har ingen aning om vad du pratar om :O? Har inget minne om det

Alltid enkelt och leka dum. Detta ägde rum i "Kalithea" Vid Diamondtrader.

Men som sagt jag ville bara flika in och säga att detta känns helt befängt att anklaga någon annan för något när man själv gör det dagligen.

För mig luktar det en smula dubbelmoral!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, BlackPanda said:

Alltid enkelt och leka dum. Detta ägde rum i "Kalithea" Vid Diamondtrader.

Men som sagt jag ville bara flika in och säga att detta känns helt befängt att anklaga någon annan för något när man själv gör det dagligen.

För mig luktar det en smula dubbelmoral!

Vill inte vara sådan, men du har ingenting med denna ban req´en att göra! Att sitta och säga saker är lätt utan bevis!

No hate bachne men men.

Link to comment
Share on other sites

Dem var ju inte direkt mitt i en fight då ni var i safezone i Athira och inget hindrar dem enligt reglerna att fast travla. Dock kan jag tycka att det är riktigt tråkigt att APD fast travlar i såna här situationer men samtidigt så har dem inte brutit några regler i klippet du har lagt upp.

 

Declined.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.