Jump to content
CvGaming

Ban Req [?] Bartowski


CasperEbbesen
 Share

Recommended Posts

Name: [A.P.D] C.Ebbesen

Offender-Name: [?] Bartowski

Date : 16-01-27

Reason: Jag såg  [?] Bartowski springa med olagligt gear vid Garage jag engegade honom han sprang en liten bit, då teazade jag honom rastrainade honom då loggar han 

 

Klipp: 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jahapp eftersom denna hamnat här så utgår jag från att du totalt ignorerat det jag sagt tidigare.

Okej en liten inledelse här då. Karlsson ([?] Kirlss0n) berättar för mig i vår teamspeak kanal att en polis har sett mig i Kavala där jag befinner mig. Jag fortsätter springa mot garaget i hopp att inte bli tagen av polisen. När jag närmar mig garaget så börjar jag höra ett par steps bakom mig. Typ som om någon skulle springa och plocka ut en bil så utan att kolla bakom mig så tar jag inga risker och påbörjar en utloggning.

Fult gjort av mig? Ja. Gör många på servern såhär? Ja. Har jag sett dig göra liknande? Ja.

Sen till videon då lite detaljer för att visa att detta enbart är min NPC. När någon tappar connection så dyker det alltid upp efter 10 sekunder att "Namn is losing connection" och ett par  sekunder senare så blir man antingen kickad från servern eller så återfår man anslutningen. Inget snack om den saken, vi fortsätter. När din video startar så är det första du säger "Han blir disconnectad nu". Det indikerar att du har personligen läst i någonstans i chatten att "[?] Bartowski is losing connection" men i din video så finns inte detta meddelande så det betyder att de har gått åtminstone 10 sekunder om inte mer. 

Nu till poängen varför jag sitter och berättar om det jag skrivit ovan. Om man tittar på hur min NPC ligger så ser man klart och tydligt att det är en person som just blivit "tazead" och min NPC befinner sig i den positionen hela videon vilket visar att jag inte var inloggad för att hade jag varit inloggad så hade gubben ställt sig upp tidigare men i detta fall så gör gubben inte det.

För att summera kort om det jag skrivit ovan. Jag loggade när jag hörde STEG. Jag hörde ej någon engage, skrik eller någonting liknande. Jag tycker att detta kan vara lite fegt pga vad Karlsson hade berättat för mig men dock så vet jag att en enorm mängd andra spelare har gjort detta, även du Caden. Folk får säga vad de vill om en sån här sak men detta är hur det ligger till. Tycker admins / Mods att detta blir en sak för mycket så får de helt enkelt lägga in en regel om detta. Detta är ju "Common sense" att man inte ska göra men eftersom jag drog loggen när jag gjorde så är det ej ett regel brott imo.

På Dreamhack så fick ett x antal CvG medlemmar se på vad jag hade för "pleb" dator. Den laggade sönder och den har bevittnats av bland annat Thorsten, Goatis, Norren, Dimitri, Jose, Imlay, Putin etc... Det jag vill komma med detta är att jag köpte en ny dator i slutet på December så när jag fick den så kunde jag äntligen kunde börja använda shadowplay och spela in utan att lagga sönder och den enkla anledningen till att jag inte har video av min point of view är att jag inte kunde spara ett shadow play klipp för att jag EJ var ingame. 

Jag har hört av vissa personer som påstår att du Caden har sagt att jag ville bara Käfta i TS? Jag vet ej om detta stämmer eftersom detta är någonting jag endast har blivit tillsagd så jag anklagar dig inte för att ljuga men om detta stämmer så är du mer än välkommen att diskutera mer än 10 ord i TS och inte bara sprida grejer. 

Eftersom det bara var min NPC och Caden på platsen så får en admin, support eller mod låsa denna för att detta är allt jag har och säga angående detta. Jag hoppas att ni som bedömmer denna request gör det noga.  Tack för mig!

- Bartowski

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

min synvinkel jag engegde jag gjorde allt som man ska göra... men som sagt jag har video på att du loggar där, om du inte har nån video tror jag inte vi kan göra så mycket åt det, jag engeade det vet jag.

 

men men men, Jag pratade med bachne där jag sa, be Bartowski komma till kavala HQ med gearet så kan vi göra ett rp av det, men det ville ju inte du så det är därför jag lägger denna ban req på dig för du inte vill rpa.

Link to comment
Share on other sites

  • Nordqvist locked and unlocked this topic
9 hours ago, kJn said:

Caden, jag skulle vilja se ett längre klipp ifrån den här situationen. Du får tills den 4/2 18:00 på dig att ladda upp de annars kommer jag bli tvungen att autodeclina den här.

Som jag sa till dig igår. jag har ingen längre rec, men tycker att det är fel när han disconnectar när jag har honom jag han vill inte ens komma tillbaka och Rpa. men om du tycker att han gjorde rätt Okej!

 

Du kan stänga denna tråd 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.