Jump to content
CvGaming

ban req [T.s.S] Jesus


Bugge
 Share

Recommended Posts

Name: [RU] Boris jerkov 

Offender name: [T.s.S] Jesus

Date: 2016-02-27 ca 17-18:00

Reason: Jag kör på spike, då hör jag en engage som är felaktig som ni kommer få höra på videon. Dom ber mig lägga ner vapnet innan jag hoppar ur bilen, jag hoppar ut och holstrar så fort jag kommer ut. Men hinner inte få bort vapnet innan dom lägger en kula i huvet på mig. Jag ser detta som en rdm. Snackade med mod bracket och han sa samma sak.

Bevis: http://www.twitch.tv/buggeeee/v/51138511

mvh Emil

Link to comment
Share on other sites

I ts hörde man att han sa Jump out the car without a gun or we will open fire, Men han laggar ju lite i videon och delay vilket gör det till en fail engage och att du inte hör hela engagen. Kommer inte neka att det är en fail engage. Är villig att ge dig refound ifall du vill annars får admin ta tag i saken.

 

Sedan är det onödigt att min kompis kommenterar detta inlägget... 

Link to comment
Share on other sites

ACCEPTED!

Jesus will be banned 2 days for RDM and Johansson will be banned 1 day for fail engagae. 

För att ni ska få skjuta som ni redan vet ska det lyda "This is TSS jump out of the car or else we will open fire" eller något liknande! 

// Bachne & @Nordqvist!

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.