hazzz Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Hej alla fina, har bestämt mig att ta ett break ifrån CvGaming! Vill tacka alla goa grabbar och tjejer för alla minnen ni har gett mig, vill ge Legacy och Jonas ett extra tack för att dom gav mig chansen i apd, men nu har jag bestämt mig att ta ett break på obestämd tid! Ha de bra allihopa!!! A.Karlsson, Jamalal, HedmaN and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 5 minutes ago, hazzz said: Hej alla fina, har bestämt mig att ta ett break ifrån CvGaming! Vill tacka alla goa grabbar och tjejer för alla minnen ni har gett mig, vill ge Legacy och Jonas ett extra tack för att dom gav mig chansen i apd, men nu har jag bestämt mig att ta ett break på obestämd tid! Ha de bra allihopa!!! Ha det bra bror, Tack som fan för allt! Vi hörs! hazzz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Ses bror! hazzz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Ha det hazz! Hoppas du kommer tillbaka ;( #YouWillNotBeForgotteN hazzz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Ha det bra Hazz bror hazzz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Ha det gött mannen! hazzz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Hadé Hasse! hazzz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Men vad i helskotta min cadett. Aja hade gött sålänge så synes vi snart! hazzz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Vi hörs bror! hazzz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hazzz Posted March 3, 2016 Author Report Share Posted March 3, 2016 Glömde skriva i posten att jag tar inte bara paus från cvg, utan även från Arma 3 överhuvudtaget så att ni inte tror att jag sviker den bästa communityn som finns Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Tråkigt att du slutar, du kommer hänga lite i ts iallafall. Hare bror hazzz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now