DompaN Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 jag var även tvungen att ge mx:en och police vesten till Stanford vill veta om man kan bli bannad för det här. Stanford sa att jag kommer bli bannad om jag inte gav mx:en och vesten, om man inte kan bli bannad så ska jag snacka med stanford! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Svårt,personen med MX och väst rånade du också så att be han droppa och sen ge dig grejor är inget fel tycker jag och sen gör Stanford inte som du säger och så skjuter du han. Men sen kan man tycka det är fult av dig att råna en person som är i fängsel och en som transporterar personen. Man får inte så bra rykte om man gör så. Men regel mässigt tror jag inte du gjorde något fel Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted March 7, 2016 Author Report Share Posted March 7, 2016 jag vet att de va fult gjort men ville ha hans gear för han som jag tog gearet ifrån rdma mig de va drf han blev tagen av stanford Caveman - Phille 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Han tazeade dig bara efter att DU hade engageat så varför skulle det de? Inte banbart, bara otroligt fegt av dig att göra så där. ( Bara min åsikt ) Vpswede 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted March 7, 2016 Author Report Share Posted March 7, 2016 jag skäms lite när jag kollar på videon men men... Link to comment Share on other sites More sharing options...
P. Stanford Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Varför förklarar du inte vad som hände innan? Kupa, J. Blane and Ludwig 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Stanford ska du lyssna på. Han är Support så han vet vad han snackar om Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted March 7, 2016 Author Report Share Posted March 7, 2016 5 minutes ago, P. Stanford said: Varför förklarar du inte vad som hände innan? https://gyazo.com/251ff1a13edfd0e0e4a0fb20136b2eba gjorde det efter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 (edited) hahahah vad fan är det här? samt bör du bli bannad för uppförandet:p Edited March 7, 2016 by Kupa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now