Kroneholm Posted March 10, 2016 Report Share Posted March 10, 2016 Name: [MedicTrainee] Kroneholm Offender-Name: [MS] Hejsan Date: 10-03-2016 21:45 ca Reason: Vad jag har fattat de som som jag hörde ifrån speciellt Kangawroon igår så får inte folk tvinga en Medictrainee och följa med dom! så ja video förklarar ju sig självt! men är ju också fail engage så Vpswede, Jamalal, bobin and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted March 10, 2016 Report Share Posted March 10, 2016 bra rp xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted March 10, 2016 Author Report Share Posted March 10, 2016 2 minutes ago, Sam said: bra rp xD Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted March 10, 2016 Report Share Posted March 10, 2016 "Du får inte kidnappa en medictrainee" Bra rp...... Hejsan 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted March 10, 2016 Report Share Posted March 10, 2016 trodde medics skulle rpa inte bara gå off rp direkt xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted March 10, 2016 Author Report Share Posted March 10, 2016 Har du ens med saken och göra Olsson? Teechy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted March 10, 2016 Author Report Share Posted March 10, 2016 Fast åt andra sidan så kan de tolkas som rp är ju medictrainee och vad jag fått höra inom andra hög rankade medics så får man inte kidnappa en medictrainee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted March 10, 2016 Report Share Posted March 10, 2016 hur är det rp? lol, om nån säger du ska hoppa in i bilen mitt på stan och så säger du äsch jag är bara en medic trainee så du kan inte kidnappa mig? Sam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted March 10, 2016 Report Share Posted March 10, 2016 inget du säger är ju rimligt inom rp, lol Sam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted March 10, 2016 Author Report Share Posted March 10, 2016 Man går inte fram till någon på stan och hotar en medic heller haha sluta bara kommentera saken sam för du har inte heller med saken o göra egentligen hejsan som fick en ban request inte du ha de fint så avgör nog admin detta på bästa sätt ha de fint! bobin, Vpswede and Joelelele 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted March 10, 2016 Report Share Posted March 10, 2016 Låser tråden då ni inte kommer fram till något vettigt alls! Ska prata med andra mods så återkommer jag med ett beslut! // Bachne Kroneholm and Bugge 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 11, 2016 Report Share Posted March 11, 2016 har inte sett videon, men vilken osis för Hejsan att du hade Shadowplay... hahahaha Lite mer topic, För spelarna så är du en Medic, sen om du är en trainee eller liknande är inte spelarens bekymmer och ingenting i dina kläder visar på att du faktiskt är en trainee så gällande den frågan är det bara lägga ner, gällande fail engage eller inte överlåter jag till @Bachne som tagit kommandot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted March 11, 2016 Report Share Posted March 11, 2016 Yes efter att ha pratat med @Nordqvist kom vi överens om att båda gör "fel" i denna situationen. Hejsan absolut du försöker starta ett RP med medicen men att det ska sluta med att du avrättar honom är helt onödigt. Du engagar även fel. Kroneholm det vi tyckte var tråkigt från dig vara att även om en person kommer fram och interagerar med dig och gör något som du tycker är fel försök att rollspela och eventuellt skriv till han "hint hint detta får du faktiskt inte göra kolla regel §7.1" tex. RP:et faller ofta samman när personer ingame börjar prata och stå där som om man vore gud. Därav kommer vi inte göra något av detta utan den kommer bli NEKAD! // Bachne & @Nordqvist! Kroneholm and Kupa 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts