Swagmeister71 Posted March 11, 2016 Report Share Posted March 11, 2016 The Meister of Swag ar i huset. Jag ar ny har, och ganska ny betraffande Altis RP, men veteran nar det galler Arma II och III. Jag bor och jobbar i Budapest, sa jag ar van att spela med skit-ping och mardroms-lagg. Ser fram emot att lara mig kartorna, titta pa naturen och skjuta folk. Men utan att bryta mot nagra regler forstas, eftersom jag har for avsikt att sa smaningom bli en del av Law enforcement comunityt har. Vi ses. WoXXeN, bobin, Joel and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted March 11, 2016 Report Share Posted March 11, 2016 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted March 11, 2016 Report Share Posted March 11, 2016 Såsom Imlay sa Välkommen :))) José de Jesús 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted March 12, 2016 Report Share Posted March 12, 2016 Välkommen!, Har även snackat med dig i Teamspeak, Jävligt schysst grabb! +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted March 12, 2016 Report Share Posted March 12, 2016 Välkommen, hoppas att du stannar länge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted March 12, 2016 Report Share Posted March 12, 2016 Välkommen til Cv! best place ever Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted March 12, 2016 Report Share Posted March 12, 2016 Välkommen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted March 12, 2016 Report Share Posted March 12, 2016 Hej! Varmt välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted March 12, 2016 Report Share Posted March 12, 2016 Halloj! Hoppas du kommer trivas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kepler Posted March 12, 2016 Report Share Posted March 12, 2016 Snackade med dig imorse, riktigt skön snubbe! Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now