Jump to content
CvGaming

Ban 5 dagar/ Blir upprörd Till Nordqvist


Mr.Chow
 Share

Recommended Posts

Hej. Mitt namn Mr.Chow och jag har fått en Ban på 5dagar. Anledningen står i denna Länk:

Då jag har inte fått chansen att få förklara mig. Så som man ser och kan höra i videon : Så skjuter jag dessa 2 killar till döden. För att vi var påväg ner för denna väg och skulle råna lastbilen och bad dem köra åt sidan vilket de inte gjorde så deras bak ände åkte in i våran framände och gjorde så att de 3 killarna dog vilket inte var meningen så det är ej VDM. sedan efter det skulle lota dessa killar i bilen då vi blev skjutna från andra killar i det gänget, så jag var uppe i en eldstrid. Samtidigt kommer dessa två killar i videon och kör upp bredvid mig vilket jag trodde de skulle köra på mig eller råna mig medans föraren i bilen hoppar ut och jag ser att han har en pistol i handen och jag börja skjuta och råkade skjuta hans kompis och föraren börja skjuta  mot mig så jag döda han också. Då jag anser att detta inte är en RDM för de var påväg att råna mig jag var mitt uppe i en eldstrid. Och kan inte förstå att jag fick 5 dagar för detta så, skulle hämst gärna att du tabort bannen för jag håller inte med om det som hände. Eller så sänker du den åtminstone . Med vänlig hälsning Mr.Chow 

 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Mr.Chow said:

Hej. Mitt namn Mr.Chow och jag har fått en Ban på 5dagar. Anledningen står i denna Länk:

Då jag har inte fått chansen att få förklara mig. Så som man ser och kan höra i videon : Så skjuter jag dessa 2 killar till döden. För att vi var påväg ner för denna väg och skulle råna lastbilen och bad dem köra åt sidan vilket de inte gjorde så deras bak ände åkte in i våran framände och gjorde så att de 3 killarna dog vilket inte var meningen så det är ej VDM. sedan efter det skulle lota dessa killar i bilen då vi blev skjutna från andra killar i det gänget, så jag var uppe i en eldstrid. Samtidigt kommer dessa två killar i videon och kör upp bredvid mig vilket jag trodde de skulle köra på mig eller råna mig medans föraren i bilen hoppar ut och jag ser att han har en pistol i handen och jag börja skjuta och råkade skjuta hans kompis och föraren börja skjuta  mot mig så jag döda han också. Då jag anser att detta inte är en RDM för de var påväg att råna mig jag var mitt uppe i en eldstrid. Och kan inte förstå att jag fick 5 dagar för detta så, skulle hämst gärna att du tabort bannen för jag håller inte med om det som hände. Eller så sänker du den åtminstone . Med vänlig hälsning Mr.Chow 

 

Ah hyfsat moget av dig och din polare att komma in i teamspeak med wl och ms och skrika massa fula ord mm å säga "BANNA MIG DÅ DIN JÄVLA FITTA" O sen ska du lägga ban appeal? tycker denna ban är väl förtjänad då det inte är första gånger heller..

Link to comment
Share on other sites

and WL havent even engaged you.. when we get out of the car we automatecly take it out (something we cant change).  thats whay u need to give us a chance to take it down. u cant just shoot os when u see a gun whan u havent engaged anyone..

Link to comment
Share on other sites

Hej, du får mer än gärna ladda upp en video där man ser att du inte VDMar [M.S] då jag är väldigt övertygad om att du VDMade dem. Sen har du INGEN rätt att skjuta dem som kommer i SUVen eftersom ni inte är i krig eller något, du måste engagea dem. 

Jag köper inte alls din förklaring så du kommer få sitta av den här bannen, kommer varken lyfta eller korta ner den.

Kan rekomendera dig att läsa våra regler ( https://cvgaming.net/forum/192-altis-life-rules/ ) medans du är bannad.

 Välkommen tillbaka om 5 dagar!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.